Pelin ohjelmoija
Futuregames
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Boden, Ruotsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
5 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 23 000 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Lukukausimaksu on koko ohjelmalle ja se on jaettu kahteen erään
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Olipa kyse pelitoiminnoista, fysiikasta, tekoälystä tai työkaluista, joita olet eniten kiinnostunut tekemään peleille, tämä ohjelma vie sinut alan uskottavuuteen käytännön ohjelmointikokemuksen kautta.
- Aloita työskentely heti koulutuksen jälkeen
- Sijaitsee Tukholmassa (SoFo), Skellefteå ja Boden
- 2,5 vuotta (5 termiä)
- 30 viikkoa harjoittelua
Tekemällä oppiminen, pohtiminen
Kehitä pelien kehittämisen ydinosaamista ottamalla opettajia johtavista peliyrityksistä opettamaan sinulle kaupan temppuja. Pääset luovaan ympäristöön, mukaan lukien tietokoneet ja asiaankuuluvat kehitysohjelmistot. Tulet kasvamaan ja kehittämään taitojasi yhdessä 240 erittäin lahjakkaan luokkatoverin ja vanhempien pelikehittäjien kanssa. Osallistu intensiivisiin peliprojekteihin yhdessä rinnakkaisten Futuregames ohjelmien (pelisuunnittelija ja 3D-taiteilija) kanssa, jotka simuloivat ammattipeliprojekteja, jotta heijastavat mitä teet pelialalla ja valmistaudut jatkuvasti kehittyvään ja luovaan uraan.
Haluamme luoda käytännöllisiä kehittäjiä, joilla on tasapainoinen ja laaja näkökulma koko kehitysprosessiin ja vahvat tiimityötaidot käytännöllisellä ja ennakoivalla lähestymistavalla.
Sulje teollisuusyhteys
Tämä koulutus toteutetaan suorassa yhteistyössä pelialan ja Futuregames , mukaan lukien King, Avalanche Studios, Ubisoft, EA DICE, Fatshark Games, Paradox Interactive, Starbreeze Studios, Glorious Games Group, Uprise, NEAT Corporation, Epic Games ja Really Interactive . Monet muut tukevat tätä korkeampaa ammatillista ohjelmaa ja noin 20–30 pelistudiota osallistuu Futuregames vuosittain.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
- Peliohjelmointi C#:lla
- 3D-matematiikkaa pelien kehittämiseen
- Peliprojekti 1
- Tietorakenteet ja algoritmit pelien kehityksessä
- Suunnittelumallit pelien kehitysälyyn pelituotannossa
- Kehitystyökalut peliprojekteissa
- Peliprojekti 2
- Peliohjelmointi C++:lla
- Peliprojekti 3
- Pelin fysiikka
- Peliprojekti 4
- Tekoäly pelituotannossa
- 3D ja Shader ohjelmointi
- Tietotekniikka pelien kehittämiseen
- Verkko-ohjelmointi peleille
- Markkina-analyysi, CV ja portfolio
- Teollisuutta valmistava peliohjelmointi
- Tutkintoprojekti
- Harjoittelu pelien kehityksessä (LIA)
Yhteensä: 110 viikkoa
Ohjelman tulos
Valmistuttuaan opiskelijoilla on hyvät tiedot siitä, miten:
- Ohjelmoi pelejä C++:lla
- Ohjelmoi pelejä C#:lla
- Pystyy tunnistamaan ainutlaatuiset menetelmät tehokkaaseen ohjelmointiin nykyaikaisessa pelituotannossa
- Toteuta yleisiä peliohjelmointialgoritmeja
- Käytä Unreal Engine 4/5 -moottoria pelien ohjelmointiin
- Käytä Unity-moottoria pelien ohjelmointiin
- Luo ja toteuta skriptejä pelien tuotantoa varten
- Luo palvelin/asiakasratkaisuja peleihin
- Luo moninpeli useiden asiakkaiden kanssa
- Arvioi tietokonekoodin tehokkuutta ja luettavuutta
- Ohjelmoi pelejä jäsennellysti ja laadukkaasti
- Luo ja käytä viihdyttäviä tekoälyjärjestelmiä
- Mukauta pelin kehitystä yleisten ongelma-alueiden kokemuksen perusteella
- Tuota räätälöityjä GUI-sovelluksia ja sovelluksia pelien kehittäjille
- Renderöi kehittynyttä 3D-grafiikkaa
- Työskentele itsenäisesti ja tiimissä pelien suunnittelun, kehittämisen ja tuotannon parissa
Apurahat ja rahoitus
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Suoritetun koulutuksen jälkeen opiskelijat voivat hakea tehtäviin:
- Peliohjelmoijat
- Työkalut Ohjelmoijat
- AI-ohjelmoijat
<span translate="no">Futuregames</span> Avoimet ovet 2023
Tapaa Futuregames henkilökuntaa ja opiskelijoita, lue lisää koulusta ja vastaa kaikkiin kysymyksiisi!