PR-hallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 viikko
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Osallistumalla tälle kurssille tutkit luovasti käytännön taitoja ja kaupallista tarkkuutta, jota tarvitaan organisaatioiden ja tuotemerkkien imagon ja maineen hallitsemiseen. Kontekstisoimalla PR- ja viestintäteorian se luo laajan valikoiman vaihtoehtoja mediastrategian mullistamiseen, sidosryhmiin ja sisällön hallintaan.
Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
PR-viestinnän johtaminen
- PR alkuperä
- Sisäinen ja ulkoinen viestintä
- Parisuhteen hoito
- PR-kanavien ymmärtäminen
Mediasuhteet ja lehdistöstrategia
- PR:n paras käytäntö
- Median kanssa asiointi. Toimittajat, mielipiteenhaltijat ja toimittajat
- Mediasuhteet ja haastattelutekniikat
- PR-mahdollisuuksien löytäminen
Yrityksen maine ja sidosryhmien sitoutuminen
- Maineen rakentaminen
- Sidosryhmien käsitysten mittaaminen
- Vastaanottokykyä edistävä asenneanalyysi
- Erinomainen yrityskuva
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Markkinointi- ja PR-viestintäjohtaja.
- Media- tai markkinointipäälliköt ja PR-johtajat.
- Yritysviestintätiimi
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi pystyt:
- Suorita kohdennettuja PR-kampanjoita, jotka parantavat organisaation imagoa ja mainetta sidosryhmien kanssa.
- Voita viestintää ja mediastrategiaa sitoutumisen, viestien luomisen ja tiedon jakamisen avulla.
- Kehitä barometri sidosryhmien näkemysten ymmärtämiseksi ja tulkitsemiseksi myönteisten käsitysten luomiseksi.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.