PMD-Marketing
The International Management Institute (MIM-Kyiv)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kiev, Ukraina
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
6 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ohjelman tavoitteena on:
osoittamaan vaikutus ja rooli markkinoinnin päätöksiä yhä liiketoiminnalle lisäarvoa.
Ohjelma on:
-Yritysten omistajat ja ylin johto keskisuurten yritysten ja enemmän;
-Johtajat markkinoinnin osastot;
markkinointi johtajat.
Kaikki ohjelman kurssit ovat integroitu yhteen filosofian, joka perustuu kaikkein asteittaista lähestymistapaa yritysten organisaation tunnustettu maailman liike-elämän - markkinoinnin suuntautuminen yhä liiketoiminnan arvoa.
Ohjelma perustuu käyttämällä "MARKSTRAT ®" tietokonesimulaatio, kuten tärkeä väline, jonka avulla osallistujat voivat nähdä suoraan vaikuttaa markkinoinnin päätöksiä liiketoiminnan arvoa. Lisäksi ohjelma käyttää erilaisia innovatiivisten teknologioiden opettamisen kursseja, kuten yritysten simulaatiot, tapaustutkimuksia, ryhmäkeskusteluja jne.
Ohjelma koostuu seuraavista kursseista:
- Markkinointi
Mukaan yritysten arvonmuodostuksen konsepti, puitteissa kurssin osanottajat tutkimuksen uusimmat maailman näkemykset, jotka on mukautettu Ukrainan yhtiöihin vaatimuksia.
- Strateginen markkinointi / MARKSTRAT ®
Strateginen markkinointi simulointi, jonka osallistujat toimivat johtajien yritys, joka on toiminut kilpailua edistävä ympäristö 7-12 vuotta.
Tässä prosessissa simuloinnin osallistujat näkevät vaikutuksen markkinointitoimenpiteiden yhtiön arvosta ja hankkia käytännön taitoja.
- Markkinointi tutkimus
Kurssi antaa tietoa tavoitteiden, ideologian, rakenne ja menetelmät markkinoinnin tutkimuksessa ja määritellään sen paikkaa yhtiön markkinoiden toimintaa.
Osallistujien tulee oppii markkinoinnin ympäristö tutkimus ja analyysimenetelmät sekä tekniikan Sopimuspuolten valinnan suorittaa markkinointi, markkinoinnin tutkimus organisointi ja analysointi on saatu tietoja.
- Liiketalous
Katsaus nykyajan makro-ja mikrotalouden prosesseja ja käsitteitä, jotka muodostavat metodologisen perustan edelleen liiketoiminnan ymmärrys arvonmuodostuksen käsite.
- Taloudelliset näkökohdat yhtiön arvon
Varainhoito organisaatio yhtiön tarkoituksena on lisätä liiketoiminnan arvoa. Tunnistaminen yrityksen arvon avaintekijät.
Välisiä suhteita yrityksen arvon osia.
Professorit "konsultointitoimintojen kokemus toi ohjelman rakenteen pohjalta, jossa yhdistyvät viimeisin teoreettisia lähestymistapoja käytännön tarpeisiin Ukrainan liike.
Puitteissa ohjelman osallistujilla on mahdollisuus olla yhteydessä pyydetään johtajien johtavien Ukrainan yhtiöiden kuuluisia onnistuneen markkinoinnin hankkeisiin.
Päätyttyä opintojen osallistujat saavat myöntämä todistus ammatillisen kehittymisen ja MIM-Kiovassa todistus.
 
Pääsymaksu edellytykset: Sisäänpääsy perustuu avoimen kilpailun tulosten mukaan asiakirjojen valinta ja henkilökohtaiseen haastatteluun.
Ohjelma formaatti: perjantai 17.30-21,30 ja lauantaina 9.00-17. 00 kertaa kuukaudessa