NCFE-tason 3 varmenne asiakaspalvelun periaatteissa
Stonebridge Associated Colleges
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online United Kingdom
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Pyydä tietoja
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
NCFE-tason 3 sertifikaatti asiakaspalvelun periaatteissa (RQF-pätevyyskoodi: 601/7073/6) on suunniteltu tarjoamaan sinulle tarvitsemasi tiedot, jotta voit työskennellä asiakaslähtöisessä teollisuudessa. Erinomainen asiakaspalvelu on kriittinen yrityksen jatkuvalle menestykselle, ja on tärkeää, että koko henkilökunta ymmärtää erinomaisesti asiakaspalvelun periaatteet.
Asiakaspalvelutaidot ovat erittäin arvostettuja ja kysyttyjä, kysy vain keneltä tahansa kuluttajalta, esimieheltä tai yrityksen omistajalta. Riippumatta siitä, työskenteletkö yksityisellä tai julkisella sektorilla, asiakkaiden entistä vaativammaksi, kykynne käsitellä asiakkaita ja sopeutua muuttuviin vaatimuksiin ja makuun on avaintekijä menestykselle.
NCFE Level 3 -sertifikaatti asiakaspalvelun periaatteissa keskittyy viestinnän tehokkaaseen käyttöön asiakaspalvelussa. Siinä otetaan huomioon myös liiketoiminnan, valituksen ratkaisemisen asiakkaiden säilyttämisen periaatteet ja kuinka seurata tarjotun asiakaspalvelun yleistä tasoa. Siinä tarkastellaan myös sitä, miten asiakaspalvelu voidaan tarjota eri aloilla, tasa-arvoa työpaikoilla ja kuinka tehdä tehokasta yhteistyötä muiden osastojen kanssa. Lopuksi, koko kurssin aikana sisältö keskittyy siihen, mitä toimia voidaan toteuttaa asiakaspalvelun parantamiseksi.
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Asiakassuhteiden hallinta
- London, Yhdistynyt kuningaskunta