Muotisuunnittelun ja markkinoinnin säätiöohjelma
IFA Paris
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
7 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 6 000 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Lukukausimaksu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Kesto : 7 kuukauden ohjelma englanniksi
- Kampukset : Pariisi
- ECTS Laajuus : 60
- Hakemusmaksu : 150 €
- Lukukausimaksu : 6000 €
- Rajoitettu : 25 oppilasta per luokka
Tutkimuksemme osoittaa, että saatat olla yksi 60 prosentista muodin nuorista ammattilaisista, jotka eivät ole varmoja haluamastaan roolista alalla. Olemme suunnitelleet sinulle Fashion Design & Marketing Foundation -ohjelman , joka on ihanteellinen ensimmäinen askel nuorille ammattilaisille, jotka etsivät uraa muotisuunnittelussa, liiketoiminnassa, markkinoinnissa ja kauppatoiminnassa.
Fashion Design & Marketing Foundation -ohjelmamme tarjoaa 360 asteen näkymän muodin maailmaan. Se on suunniteltu suunnitteleville muodin ammattilaisille, jotka ovat epävarmoja kiinnostuksen kohteistaan. Se on ihanteellinen pohjamaali niille, jotka haluavat saada ensimmäisen maun muotiteollisuudesta ennen syvempää akateemista tai ammatillista kokemusta. Tämä perustusohjelma on intensiivinen, monipuolinen ja tiivistetty, ja se yhdistää luokan koulutuksen työpajoihin, kenttämatkoihin ja tosielämän tapaustutkimuksiin.
Ohjelmassa on myös ranskan kielen oppitunteja ja kulttuurikokemuksia edistääkseen opiskelijoiden integroitumista, jotka haluavat rakentaa uraansa Pariisissa - maailman muotipääkaupungissa.
Ohjelman loppuun mennessä opiskelijat olisivat löytäneet kiinnostuksen kohteensa. Jatkaakseen kehitystään tämä muotisuunnittelun ja markkinoinnin säätiön ohjelma yhdistyy saumattomasti ohjelmiimme: Bachelor Fashion Design & Technology, Bachelor Visual Merchandising ja Bachelor Fashion Marketing.
Tämän säätiöohjelman aikana ansaitsemastasi 60 op: sta opintopistettä 30 opintopistettä voidaan siirtää kandidaatin muotisuunnittelu- ja teknologiaohjelmaamme ja 30 opintopistettä kandidaatin muotimarkkinointiin tai kandidaatin visuaalisen markkinoinnin ohjelmiin.
Tämä ohjelma on myös FEDE: n (Fédération Européenne Des Écoles) sertifioima.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin rakenne
Koko säätiön ohjelma: 680 tuntia
Liiketoimintamoduulit (360 tuntia)
Muotiliiketoiminnan ydin: 120 tuntia
- Liiketoiminnan perusteet: Kirjanpito (30 tuntia)
- Liiketoiminnan perusteet: Data & Trends (30 tuntia)
- Sähköinen muoti: vähittäiskauppa ja verkkokehitys (30 tuntia)
- Muoti eteenpäin: häiriöt ja kestävyys (30 tuntia)
Markkinointi- ja viestintäperustat: 90 tuntia
- Markkinoinnin perusteet (60 tuntia)
- Muotiantropologia: kuluttajakäyttäytyminen (30 tuntia)
Digitaalinen muoti: 90 tuntia
- Digitaalinen suunnittelu: Photoshop, Illustrator, InDesign (60 tuntia)
- Digitaalinen markkinointi: sosiaalinen media (30 tuntia)
Ranska (muotiteollisuus): 60 tuntia
- Ranskan kieli ja kulttuuri (30 tuntia)
- Muoti- ja kulttuurilöytö (30 tuntia)
Suunnittelumoduulit (320 tuntia)
Muotisuunnittelun perusteet (140 tuntia)
- Muotifiguuri/figuure de mode (20 tuntia)
- Väri (30 tuntia)
- Tuotteet - Tekninen piirustus (15 tuntia)
- Volume – 3D-tutkimus (15 tuntia)
- Kangasmalli – Vaatteiden kierrätys (20 tuntia)
- Muotoilupaja (10 tuntia)
- Elämänpiirustus/piirustuskurssi (30 tuntia)
Muotihistoria ja kulttuuri (30 tuntia)
- Nykyaikainen muotihistoria (30 tuntia)
Kuviointi ja verhoilu (78 tuntia)
- Hame Block - Hamerakenne (21 tuntia)
- Mekon verhoilu (21 tuntia)
- Housut (36 tuntia)
Tuotannon perusteet (72 tuntia)
- Johdanto. ompelu + perushame (24 tuntia)
- Paita (24 tuntia)
- Creative Shorts Project (24 tuntia)