Muotimarkkinoinnin kurssi - Syyslukukausi
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Florence, Italia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 8 100 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
04 Sep 2024
* Ilmoittautumismaksu 2.000 € Kurssimaksu 6.100 €
Johdanto
Kurssi pidetään englanniksi.
Viime vuosien kehityksen, globalisaation, uusien elämäntapojen, teknologisten innovaatioiden, muutosten seurauksena kuluttaja- ja ostokäyttäytymisessä, uusien ja muuttuvien muodien ja kilpailukyvyn kannalta monimutkaisessa muodimaailmassa navigointi vaatii yhdistelmää elementtejä, kuten huolellinen strategia ja tarkka myynti Suunnittelet pystymään selvittämään tuotemerkin menestyksen markkinoilla.
Tässä suhteessa muotimarkkinoinnin syksyinen lukukausi antaa sinun ymmärtää ja syventää muotijärjestelmän strategisen markkinointiprosessin eri vaiheita.
Tutkimalla kaavamaisella ja käytännöllisellä tavalla sellaisia aiheita kuin brändäyskonsepti, markkinatutkimus, uudet viestintäteknologiat, suhdetoiminta, tuoteasemointi, uudet trendit, jakelukanavat, tarjoamme sinulle tuotemerkkien tukemiseen tarvittavia kognitiivisia ja operatiivisia työkaluja toimivat tällä alalla määrittelemällä kohdennettuja ja tehokkaita politiikkoja ja taktiikoita.
Aikataulu: Oppitunnit alkavat maanantaista perjantaihin kokopäiväisesti.
Tavoite: Opiskelijat, jotka osallistuvat toisen vuoden yliopisto-opiskeluun viestinnän, markkinoinnin tai muodin muotoilussa, sekä jollakin näistä aloista työskenteleville ammattilaisille, jotka pyrkivät saamaan urakehityksen sekä lisätaidot ja -tiedot tietyltä alalta.
Menetelmät ja rakenne: Tämä koulutuspolku vuorottelee teoreettisten tuntien kanssa työpajojen ja tapaamisten kanssa alan johtavien yritysten edustajien ja kansainvälisten suunnittelijoiden kanssa. Aiheita, kuten brändäys ja muotimarkkinointi, jotka ovat perustana tehokkaiden ja strategisten markkinointisuunnitelmien luomiselle, johdonmukaiselle brändifilosofialle, imagojen rakentamiselle ja viime kädessä hyvään myyntiin, käsitellään perusteellisesti luokkahuoneessa sekä projektityön ja esitysten aikana.
Teet yhteyttä 'Made in Italy' -tuotannon muotivalmistajiin. Tavoitteesi on kommunikoida ja edistää innovatiivisella tavalla italialaisen tuotteen aineellisia ja aineettomia arvoja nykyajan muotimarkkinoilla.