Muotijohtamisen tutkinto
George Brown College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Toronto, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 17 149 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kotimainen opetus | 16 490 dollaria kansainväliseen koulutukseen. Kaikki maksut voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta
Johdanto
Johtajuusvaatimukset
Fashion Management -ohjelma on Kanadan ainoa akateeminen opetusohjelma, jonka American Apparel and Footwear Association (AAFA) on hyväksynyt.
Fashion Management -ohjelma valmistaa sinulle olennaiset tiedot ja taidot, joita tarvitaan Kanadan muotiteollisuuden ydinliiketoiminnan tarpeisiin. Saat syvän ymmärryksen tekstiileistä, valmistuspanosista ja prosesseista sekä toimitusketjun liikkeestä sekä vaatteiden arvon, kustannusten ja laadun hallinnasta. Pystyt myös soveltamaan markkinoinnin ja myynnin työkaluja tuotteen menestyksen maksimoimiseksi markkinoilla. Tämä ohjelma on suunniteltu vastaamaan nykypäivän Kanadan markkinoiden tarpeisiin, jotka ovat siirtyneet tuotekehitykseen, niche-markkinoille ja monikanavaiseen vähittäiskauppaan.
Fashion Management -ohjelma on Kanadan ainoa akateemisen ohjelman opetussuunnitelma, jonka American Apparel and Footwear Association (AAFA) on tunnistanut tytäryhtiökouluksi. Edut sinulle sisältävät ajan tasalla olevan opetussuunnitelman, yhteyden teollisuuteen ja pääsyn alan tutkimusmateriaaleja, jotka ovat vain jäsenten saatavilla.
Esitellään tuotteen kehittämisen, hankinnan ja markkinoinnin käsitteet alkuperäisestä ideasta vähittäismyyntiin. Testaat ja ratkaiset ongelmat laadunvarmistusta varten; kehittää osto-, myynti- ja markkinointisuunnitelmia; tutkia logistiikkaprosesseja ja työskennellä tiiminä vähittäiskaupan johtamisessa.
Tämän ohjelman rakenne antaa sinulle joustavuutta urapolun valinnassa. Ensimmäisen opiskeluvuoden jälkeen saat myös asiaankuuluvaa alatietoa alan koulutuskokemuksen kautta. Alan kokemus voi olla muodin ostosta, tuotannosta, jakelusta, vähittäiskaupasta, tukkukaupasta tai vastaavalta markkinoinnin alalta. Opiskelijoilla on mahdollisuus verkostoitua mahdollisten työnantajien kanssa FashionWorks-alan tapahtumassamme.
Huomautus: Tammikuussa alkavilla opiskelijoilla on vaihtoehtoinen kurssijärjestys, eivätkä he valmistu ennen kuin heidän kenttäkoulutusosansa on suoritettu. Tammikuun sisäänottoopiskelijat suorittavat toisen lukukauden toukokuusta elokuuhun ja jatkavat kolmannelle lukukaudelle saman lukuvuoden syyskuussa.
Muoti- ja korukoulu tarjoaa monipuolisen, käytännönläheisen oppimisympäristön, joka sisältää monia koulun ulkopuolisia aktiviteetteja opiskelijoille.
Ohjelman vaatimukset
Fashion Management -ohjelma vaatii opiskelijoilta pääsyn henkilökohtaiseen kannettavaan tai pöytätietokoneeseen sekä luotettavan Internet-yhteyden synkronisille tunneille.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Apurahat kansainvälisille opiskelijoille osoitteessa George Brown College ovat yleensä ohjelman sisäisiä palkintoja, jotka perustuvat opiskelijoiden akateemiseen suoritukseen (ja muihin kriteereihin) klo George Brown College akateemisen ohjelman alkamisen jälkeen.
Opetussuunnitelma
Pakolliset kurssit
Lukukausi 1 | Lukukausi 2 |
|
|
Lukukausi 3 | Lukukausi 4 |
|
|
*Syyskuun alussa kenttäkoulutuskokemus on toukokuusta elokuuhun. Tammikuun alussa kenttäopetuskokemus on heinäkuusta joulukuuhun.
**Sijoitustestin tulosten perusteella sinun on ehkä suoritettava COMM 1000 Introduction to College Communication ennen kuin siirryt COMM 1007:ään. COMM 1000:ta ei lasketa valmistumiseen vaadittavaksi kurssiksi, ja tästä ylimääräisestä kurssista veloitetaan.
Valittavien
†Ohjelman valinnaiset valinnat vaihtelevat lukukaudesta toiseen. Nämä ovat esimerkkejä joistakin ohjelman valinnaisista kursseista, joita voidaan tarjota:
- FASH1252 Muotialan yritysviestintä
- FASH2082 Muotijournalismi - johdanto
- FASH1054-salkun kehittäminen
- FASH1084 Muodin edistäminen ja mainonta
- FASH1089 Sosiaalinen media muotimarkkinointiin
- FASH2048 tekstiililaboratorio
- FASH2076-muotiprojekti ja tapahtumasuunnittelu
- FASH2077 Tekstiilipinnan suunnittelu
- FASH2078 Neuleiden tuotekehitys
- FASH1229 Elokuva- ja teatteripuvustus
- GHUM1049 muotoilu ja väri
Ohjelman tulos
Valmistunut on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Tunnista tekstiilimateriaalit, arvioi niiden soveltuvuus ja yhteensopivuus ja valitse loppukäyttöön.
- Käytä kirjanpidon peruskäsitteitä ja taloudellista analyysiä raporttien tulkitsemiseen ja liiketoimintapäätösten tekemiseen.
- Tee optimaaliset hankintapäätökset kotimaisten ja maailmanlaajuisten lähteiden tutkimuksen ja analyysin perusteella.
- Käytä kauppatavarakonsepteja ja vähittäiskaupan matematiikkaa kehittääksesi kauppatavaraa, valikoimaa ja ostosuunnitelmia.
- Kommunikoi visuaalisesti käyttämällä sopivia työkaluja ja käytäntöjä tuotekehityspakettien, myyntimateriaalien ja myyntinäyttöjen luomiseen.
- Käytä logistiikan ja toimitusketjun hallinnan periaatteita menestyvän muotiliiketoiminnan harjoittamiseen.
- Käytä tehokkaita ihmissuhde- ja tiimitaitoja johtajuuden, johtamisen ja myynnin asiantuntemuksen parantamiseksi muotiliiketoimintaympäristössä.
- Arvioi tuotteet soveltamalla laadunvalvonnan periaatteita asianmukaisten standardien täyttämiseksi.
- Selitä Kanadan muotiteollisuuden organisaatio ja toiminta, sen rooli maailmantaloudessa ja tunnista siihen vaikuttavat voimat.
- Erota vaatteiden valmistuksessa käytetyt prosessit ja järjestelmät tuotantopäätösten tekemiseksi.
- Käytä tuotekehitysprosessia valmistelemalla visuaalisia materiaaleja, teknisiä eritelmiä ja kustannusanalyysejä tietyille kohdemarkkinoille suunnatuille tuotteille.
- Kehitä, kommunikoi ja sovella markkinointisuunnitelmaa yhdistämällä markkinointitutkimus, strategiat ja taktiikat.
- Analysoi etiikkaa, yritysten sosiaalista vastuuta ja kestävän kehityksen periaatteita kehittääksesi muotiteollisuuden parhaita käytäntöjä.
- Kehitä ammatillisia tavoitteita teollisuuden altistumisen avulla painottaen elinikäistä oppimista ja henkilökohtaista kasvua.
Uramahdollisuudet
Sinun urasi
Yli 45 vuoden ajan tämä ohjelma on tuottanut monipuolisen, mukautuvan työvoiman vaateteollisuudelle. Valmistuneita ovat palkanneet vaatteiden valmistajat, suunnittelijat, tukkukauppiaat, maahantuojat sekä suuret ja riippumattomat vähittäiskauppiaat.
Valmistuneet työskentelevät tehtävissä, jotka johtavat uraan, kuten:
- Tuotekehittäjä/koordinaattori
- Avustava ostaja
- Avustava suunnittelija
- Tuotantopäällikkö
- Laadunvalvontapäällikkö
- Kustannuslaskennan analyytikko
- Sisäänostaja
- Merchandiser
- Myymäläpäällikkö
- Vähittäismyynnin suunnittelu ja kohdentaminen
- Hankintapäällikkö
- Logistiikka-/jakelupäällikkö
Tulevat hakukohteet
Valmistuneet voivat olla oikeutettuja pääsemään George Brownin jatko-ohjelmiin, mukaan lukien kansainvälinen muodin hallinta ja kestävä muotituotanto.
Opiskelijat, jotka suorittavat tämän ohjelman menestyksekkäästi vakiintuneella vähimmäisarvosanalla, voivat olla oikeutettuja artikulaatioon muihin ohjelmiin tai kurssipoikkeuksiin muissa Kanadan laitoksissa, kansainvälisesti ja useissa Yhdysvaltojen yliopistoissa, joiden vaatetusohjelmat tunnustaa ja hyväksyy American Apparel and Footwear Association (AAFA). Fashion Management -ohjelma on ainoa AAFA: n hyväksymä muotiohjelma Kanadassa.