L7 CIM Markkinointijohtajuusohjelma
CIM Academy
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Cookham, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Kampuksella
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
GBP 8 150 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ihanteellinen markkinoijille, joilla on useita vuosia markkinoinnin johtamiskokemus, joka työskentelee tällä hetkellä strategisella tasolla. Tämä Masters-tason markkinointikelpuutus voi myös mahdollistaa siirtymisen strategiseen markkinoinnin hallintaan.
Kenelle se on?
Jos haluat tulla tehokkaammaksi "muutoksen johtaja", tämä uusi ohjelma Master-tasolla on sinulle. Ohjelman ovat kehittäneet yritysjohtajat, tutkijat ja vanhemmat markkinoijat ja sisältää aiheita, jotka on tunnistettu "must have" hämmästyttävä markkinoijat ja liiketoiminnan johtajat tulevaisuudessa.
Tämä CIM Academy markkinointijohtajuusohjelma on kehitetty sisällyttämään alustava 3-päiväinen Workshop, joka helpottaa sellaisten merkittävien ongelmien tutkimista, joilla on vaikutusta yritykseesi. Näitä ovat mm. "Markkinoinnin rooli arvojen luomisessa", "Kilpailu etusijalle", "Kulttuuri, johtajuus ja muutos" sekä "Merkittävyys ja maine". Sisältää myös intensiivisiä työpajoja, jotka tarjoavat mahdollisuuden verkottua muiden valtuutettujen kanssa kuten Executive Coaching, joka keskittyy aloihin, jotka haluat kehittää.
Mitä opit
- Nykyaikaiset haasteet (pakollinen): Tämän moduulin avulla voit arvioida kehittyvien nykyaikaisten markkinointivaikeuksien mahdollisia vaikutuksia ja soveltaa strategista ajattelua tulevien strategioiden kehittämiseen.
- Johtava muutos (pakollinen): Tämän moduulin avulla voit vastata muutoksen haasteisiin tarjoamalla foorumin tukemaan tulevia vastauksia muutoksiin hyödyntäen organisaation potentiaalia ja kestävää innovaatiota. Lisäksi kehität ymmärrystä siitä, miten organisaation varoja pystytään luomaan ja ylläpitämään selkeä markkina-asema ohjaamaan, tukemaan ja toteuttamaan markkinajohtajan muutoksia organisaatiossa.
- Liiketoiminnan kasvun hallinta (valinnainen): Tämän moduulin avulla voit kehittää jäsenneltyä ja luovaa lähestymistapaa määritettäessä, missä mahdollisissa tai nykyisissä kasvumahdollisuuksissa on olemassa.
- Konsultointi (valinnaiset): Tämä moduuli on suunniteltu kehittämään osaamista, jota tarvitaan asiakassuhteiden rakentamiseen ja kehittämiseen joko itsenäisenä konsulttina tai konsultointiryhmänä suuressa organisaatiossa.
Kolmen moduulin suorittaminen (kaksi pakollista ja yksi valittavissa oleva) johtaa CIM Marketing Leadership Program Award -palkintoon.
Kurssin sisältö
SUURIMMAT HAASTEET
Arviointi: Organisaatiopohjainen tehtävä, jonka avulla voit käsitellä tiettyä reaaliaikaista liiketoimintaongelmaa.
Oppimistulokset
Dynaaminen markkinointiympäristö
- Analysoi kriittisesti organisaation ympäristön muuttuvia dynamiikkaa.
- Määritä keskeiset liiketoiminnan ohjaimet organisaation menestykseen.
Kehitä luovia ajatteluja
- Arvioi nousevien markkinointihaasteiden merkitys organisaation tulevaisuuden suuntaan.
- Arvioi kriittisesti haasteiden vaikutus organisaation arvonkehitykseen.
Luo näkemystä, näkemystä ja suuntausta
- Osoita selkeä käsitys siitä, miten organisaatio voi kehittää myönteistä vastausta uusiin haasteisiin.
- Suosittele resursseja johtavia innovatiivisia lähestymistapoja nykyisiin markkinointivaatimuksiin.
JOHDONMUUTOS
Arviointi: Organisaatiopohjainen tehtävä, jonka avulla voit käsitellä tiettyä reaaliaikaista liiketoimintaongelmaa.
Oppimistulokset
Tapauksen rakentaminen muutokseen
- Kehitä kriittinen käsitys siitä, miten hyödyntää organisaation mahdollisuuksia tuottaa ja ylläpitää arvoa kaikille sidosryhmille.
- Käytä oivallusta kehittää kestävää innovaatiota, joka liittyy organisaation suuntaan ja resursseihin.
Muuttokulttuurin luominen
- Arvioita tuotevalikoiman ja yrityksen maineen roolia organisaatiossa suunnattaessa ja ylläpitäessä muutoksia.
- Osoita, miten asiakasrakenteinen organisaatiorakenne ja kulttuuri pystyvät tukemaan strategioita yritysten toimintakyvyn optimoimiseksi.
Muutoksen toteuttaminen
- Suosittele nykyajan käytäntöä tehokkaasti johtamaan, hallitsemaan ja vaikuttamaan muita organisaatiomuutoksiin.
- Arvioi prosessia ja ympäristöä, joka tarvitaan organisatorisen muutoksen tehokkuuden toteamiseksi, tarkastelemiseksi ja pohtimiseksi.
LIIKETOIMINNAN KASVUN HALLINNOINTI (VÄLITTÖMÄT)
Arviointi: Organisaatiopohjainen tehtävä, jonka avulla voit käsitellä tiettyä reaaliaikaista liiketoimintaongelmaa.
Oppimistulokset
Liiketoiminnan kasvun dynamiikka
- Arvioi kriittisesti markkinoiden dynamiikka ja liiketoiminnan ohjaimet, jotka liittyvät organisaatioon ja toimialaan.
- Ymmärtää organisaation ja toimialan kannalta olennaiset asiakkaiden dynamiikat.
Suunnan määrittäminen
- Suosittele, miten organisaatiota voidaan kehittää tulevien tavoitteiden saavuttamiseksi.
- Arvioi kriittisesti, miten organisaation ominaisuudet vaikuttavat organisaation tuotteiden / palveluiden markkina-asemaan.
Rakentaa suhteita
- Arvioi kriittisesti, mitkä sidosryhmät ovat olennaisia organisaation tulevaisuuden menestykselle.
- Osoita, miten hyödyntää strategisia kumppanuuksia hyödyntämään organisaation menestystä.
CONSULTANCY (ELECTIVE)
Arviointi: Organisaatiopohjainen tehtävä, jonka avulla voit käsitellä tiettyä reaaliaikaista liiketoimintaongelmaa.
Oppimistulokset
Asiakassuhteiden rakentaminen ja kehittäminen
- Arvioi kriittisesti kestävän ja selkeästi määritellyn konsultointikomitean osatekijät.
- Kehitä henkilökohtaista tuotemerkkiä.
Potentiaalisen palvelun etsiminen
- Arvioi kriittisesti asiakkaan liiketoiminta-asioihin vaikuttavat tekijät.
- Arvioi, miten helpotat muutosta asiakkaan organisaatiossa vastauksena asiakkaan liiketoimintaan.
Asiakkaan tuloksen aikaansaaminen
- Arvioi kriittisesti sovitun ratkaisun kehittäminen ja toteuttaminen.
- Suunnittele ja toteuta järjestelmät, prosessit ja menettelyt sovitun ratkaisun upottamiseksi.
Sisäänpääsyvaatimukset
CIM Academy on omat merkintäkriteerit ja hakijat arvioidaan yksilöllisesti. Suosittelemme kuitenkin, että sinulla on vähintään seitsemän vuotta markkinointikokemusta ja että seuraavia sääntöjä sovelletaan:
- Tason 6 pätevyys tai kandidaatin tai maisterin tutkinto.
- Urakehitys on ilmeinen - menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus.
- Kokemus työskentelee markkinoinnin johtamistasolla.
- Nykyisen tehtävän laajuus riittää siihen, että osallistuminen arviointitehtäviin on mahdollista.
Ohjelmamme opetetaan englanniksi, jos englanti ei ole sinun ensimmäinen kieli, sinun on myös annettava todisteet vähintään IELTS 6.5: sta tai Trinity ISE III / IV: sta.
varaus
Varaa paikka kesäkuussa kesäkuun alkamispäivänä ja saat 10% alennuksen lukukausimaksuista.
Kaikki varaukset tulee tehdä CIM Academy -tiimin kautta CIM: ssä - soita numeroon 44 (0) 1628 427240.
Sekoitettu (face-to-face ja verkossa) £ 6000 alv
Mikä on mukana -
- Opintokustannukset.
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen.
- Valitut ytimen lukukirjat.
- Oppimateriaalit.
- Täysihoitolatupa.