Filter
Kurssit
Opiskelutyyppi: Kaikki Tahti: Kaikki

Vertaa 7 Kurssia Palvelumuotoilussa

Palvelumuotoilu kurssit todennäköisesti valittaa luovia yksilöitä, jotka nauttivat ongelmanratkaisuun. Tämä hiljattain kehittyvällä alalla keskitytään laadun ja tuottavuuden parantamiseen toimittaessaan palveluja samalla kun kasvavat odotukset asiakkaita.

Opiskelemaan voi olla miettimättä, mitä on tietenkin palvelujen suunnitteluun? Kurssi Service Design on edelleen koulutuksen tavoitteena on antaa opiskelijalle ihmiskeskeisen lähestymistapoja, jotka keskittyvät asiakkaan kokemus, kun tarjotaan palveluja, jotka ovat hyödyllisiä ja käyttökelpoisia. Palvelumuotoilu ei käsitellä fyysinen tuote; se on käytös-ajettu ja sisältää käyttö suunnittelun työkaluja, jotka tarjoavat suunnitelma palvelun ja käsikirjoittanut skenaarioita vuorovaikutuksia, usein käyttämällä tarinoita. Palvelumuotoilu on alaluokka design-ajattelua ja edustaa paradigman muutos ajattelun tuotesuunnittelusta palvelun suunnitteluun.Suunnittelun teoria ajattelu on ratkaisu ajattelua, jossa yhdistyvät empatiaa luomiseen tai palvelujen parantamiseksi.

Edut otetaan palvelumuotoilun tietysti myös oppimista ajattelemaan uusia ja innovatiivisia tapoja luodessaan tuotteita palvelualoilla. Kurssit kannustaa opiskelijoita ensin käyttää erilaisia ​​ajattelu tuottaa erilaisia ​​ratkaisuja tiettyyn ongelmaan, jota seuraa yhtenevä ajattelu löytää oikea ratkaisu.

Kustannukset ottaa kursseja palvelumuotoilun voi vaihdella riippuen maasta, jossa kurssi on otettu, koulun ja ohjelman kesto. Opiskelemaan kehotetaan tekemään tutkimukseen.

Opiskelijat, jotka ottavat palvelun suunnittelun kursseja todennäköisesti löytää itsensä kysynnän omalla alalla. Tämäntyyppinen ajattelu on yhä tärkeämpää kaikille työskentelevät suunnittelu teollisuus, erityisesti työskentelevät palvelualoilla.Koska sen syntyminen puolivälissä 80-luvulla, palvelumuotoilun lähestymistapa on laajentunut julkisen sektorin sairaaloita, kouluja ja uudistimme julkisten palvelujen. Kun kurssit palvelumuotoilun avulla opiskelija hypätä aloittaa sellaista joustavaa ajattelua yleensä vain tulee läpi vuoden käytännössä.

Ne, jotka haluavat jatkaa tätä opinto löydät kansainvälisiä vaihtoehtoja. Online mahdol aikataulutus joustavuus ja voi auttaa vähentämään kustannuksia. Etsi ohjelman alle ja yhteystiedot suoraan hakutoimistopalvelut koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Lue lisää Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla:

7 tulosta kohteessa Palvelumuotoilu

TU Delft Open & Online Education

Tämä kurssi vie osallistujat yli ilmeisen osaksi unexplored. Se laajentaa näkemystään ja siirtää tutkimustyötä perinteisen käyttäjä-tuoteympäristön alueelta kulttuuriseen ... [+]

Kulttuurinen herkkyys ja ymmärrys voivat edistää innovoinnin mahdollisuuksia uusien tuotteiden ja palveluiden suunnittelussa. Tämä kurssi näyttää sinulle kuinka!

Voisiko olla arvokasta (ja terveellistä) innovatiivista ajatusta, kuten kuumailmateknologian käyttöä ruoanvalmistukseen maailmanlaajuisesti? Voidaanko alkuperäisiä malleja ja muita alkuperäisen taiteen muotoja koristella tuotteiden koristelemiseksi niiden kontekstista ja merkityksestä riippumatta? Voiko keino tarkastella ja verrata kulttuurisia eroja ja käytäntöjä inspiraation lähteenä tuotesuunnittelussa?

Tämä kurssi vie osallistujat yli ilmeisen osaksi unexplored. Se laajentaa näkemystään ja siirtää tutkimustyötä perinteisen käyttäjä-tuoteympäristön alueelta kulttuuriseen kontekstiin. Kulttuurinen herkkyys auttaa paitsi välttää malleja suunnitelmien ja suunniteltujen käyttäjien välillä, mutta se myös osoittautuu erinomaiseksi inspiraation lähteeksi ja mahdollisuuksiksi uuden tuotteen suunnittelulle.... [-]

Alankomaat Alankomaat Online
Syyskuu 2020
Englanti
Part-time
7 viikkoa
Online
Lue lisää suomeksi
E-Careers

Keskity palvelutarjonnan ja sopimukset osa ITIL® puitteet ja saada sertifioitu tämän koulutuksen ja kokeen paketti. ... [+]

Mitkä ovat tavoitteet tämän kurssin?

ITIL® SOA Kurssi perehdyttää opiskelijat käsitteiden takana palvelutarjonnan ja palveluntasositoumukset, ennen siirtymistä tarkempi analyysi menettelyjä ja toimia.

Kiinnittämään käyttäjien tarpeet ja määritellään palvelut vastaamaan. Seuranta ja julkaisemista palveluja tarjolla käyttäjille ja sidosryhmille. Neuvottelu ja määrittelemällä Service Level Agreement ja määrittämällä roolit ja vastuut, jotta ne säilyvät. Seuranta palvelun käyttö ja määrittämällä resursseja ja kun tarvitaan pitämään SLA. Integrointi kolmansilta palvelujen tarjonnassa ja määritellään prosesseja, jotka ylläpitävät SLA ja palvelun laatua. Määrittely liiketoiminnan arvo virallistettiin IT-toimintojen ja käyttämällä saatujen tietojen parempaa budjetointia. Kerääminen palvelun käyttäjien palautteen ja valitusten ratkaisemisessa nostaa tyytyväisyyttä tasolle. Määrittely henkilöstöresurssit tuottamaan palveluita sekä määrittämällä tehtävät ja velvollisuudet laadun takaamiseksi. Määritellään ja pannaan täytäntöön tarvittavaa teknologiaa avustamaan palvelujen tarjoamisen. ... [-]
Yhdistynyt kuningaskunta UK Online räme
Avoin ilmoittautuminen
Englanti
Part-time
12 kuukautta
Online
Lue lisää suomeksi
E-Careers

Saada erittäin haluttu ITIL® Palvelutuotanto Arviointi tällä koulutusta ja tentti paketti. Hanki syvällistä ymmärrystä siitä, miten soveltaa periaatteita omaan toimintaan ... [+]

Mitkä ovat tavoitteet tämän kurssin?

ITIL® Intermediate Palvelutuotanto sertifiointi osoittaa täyden osattava ITIL® Palvelutuotanto periaatteita ja prosesseja, sekä sitä, miten ne sijoittuvat laajempaan ITIL® kehys täyttää liiketoiminnan tarpeisiin.

Tekijöitä, jotka selittävät, miksi järjestelmät ja palvelut toteutetaan siten, että ne ovat ja arvo ne tarjoavat liiketoimintaa. Tapa, jolla tietotekniikkapalvelut on organisoitu ja toimitetaan, kuten tapahtumien hallinta ja käyttämällä häiriötilanteiden hallinnan palauttamiseksi palveluja nopeasti. Seuranta ja valvonta IT-toimintojen suoriutumaan tarvittavista palveluista ja toimittaa korjaavia toimia tarvittaessa. Hallinta tekniseen infrastruktuuriin siten, että siitä tulee voimavara palvelun toimitus. Toteuttaminen palvelutiskiltä ja tukirakenteiden vangita vaaratilanteiden ja nostaa korjaavat toimet tarpeen. Tunnistaminen haasteet ja kriittiset menestystekijät ja luoda suunnitelmia, jotta ne ovat kaikki osoitettu mukaan ITIL® standardeja. Kuka on se tarkoitettu? ... [-]
Yhdistynyt kuningaskunta UK Online räme
Avoin ilmoittautuminen
Englanti
Part-time
12 kuukautta
Online
Lue lisää suomeksi
E-Careers

Hanki sertifioitu ja parantaa yrityksen IT-palvelun toimintaa kanssa ITIL® Intermediate Jatkuva palvelun parantaminen kurssin. ... [+]

Mitkä ovat tavoitteet tämän kurssin?

ITIL® Intermediate Jatkuva palvelun parantaminen sertifiointi osoittaa asiantuntemusta ITIL® palvelun parantamiseen moduulit ja prosessit, toiminta ja toiminnan mukana CSI. Auttaa tahansa opiskelija ymmärtää merkityksen jatkuvan palvelun parantamisen ohjelma ja miten toteuttaa yhden.

Sijoittaminen jatkuva palvelu parannuksen yhteydessä muihin ITIL® elinkaaren elementtejä. Periaatteet ja prosessit taustalla ITIL® CSI ja miten niitä on sovellettava huoltaa toimitusohjelmat. Miten toteuttaa organisatorisia ja toiminnallisia muutoksia vaaditaan jatkuvaa palvelua parannusohjelman. Teknologia näkökohtia suunnittelussa ja toteutuksessa CSI suunnitelmia. Tunnistaminen haasteet ja riskit, jotka voivat vaikuttaa CSI suunnitelmia ja suosituksia. Kuka on se tarkoitettu? ... [-]
Yhdistynyt kuningaskunta UK Online räme
Avoin ilmoittautuminen
Englanti
Part-time
12 kuukautta
Online
Lue lisää suomeksi
E-Careers

Pystyttävä osoittamaan kykysi toimittaa sujuva siirtyminen IT palvelumalleille ja on sertifiointi todistaa se tämän ITIL® Intermediate Palvelutransitio paketti. ... [+]

Mitkä ovat tavoitteet tämän kurssin?

Kurssi keskittyy palveluun siirtyminen elementtejä ITIL® puitteissa. Se perehdyttää opiskelija käsitteiden takana suunnittelu palvelutarjonnastaan ​​miten siirtyminen vanhojen ja uusien mallien ja miten palvelu siirtymäalkuaineena sopii laajempaan ITIL® puitteissa.

Periaatteet palvelu siirtyminen, kuten optimointi ja tulot ja lähdöt, jotka on otettava huomioon suunnitteluvaiheen aikana. Prosessit, jotka tukevat palvelun siirtyminen hankkeen ja taitoja ja tekniikoita, joita kunnolla aasit ja ohjata siirtymistä. Miten hallita ihmisen osa kaikkia IT-palvelun siirtyminen projektin, mukaan lukien sidosryhmien odotukset ja viestintää. Arvioitaessa vaikutusten olevan muutoksia palveluun siirtyminen projektin. Teknisistä näkökohdista palvelun siirtyminen erityistä huomiota on siirtyminen paikan päällä Pilvipalvelut. Ottaen huomioon menestystekijöitä ja riskejä palveluun siirtyminen ja miten parhaiten kohtaavat. Kuka on se tarkoitettu? ... [-]
Yhdistynyt kuningaskunta UK Online räme
Avoin ilmoittautuminen
Englanti
Part-time
12 kuukautta
Online
Lue lisää suomeksi
E-Careers

Hanki sertifioitu ITIL® Service Design and pystyä antamaan lopullista näyttöä kyvystä palvelun suunnitteluun ja toteuttamiseen. ... [+]

Mitkä ovat tavoitteet tämän kurssin?

Keskittyminen palvelun toimitus komponentit ITIL® puitteissa ITIL® SD Kurssi perehdyttää opiskelijat käsitteiden takana palvelujen tarjontaa ja antaa heille tietoja ja taitoja he tarvitsevat rakentaa ja ottaa käyttöön IT-palvelu, joka täyttää todellinen liiketoiminnan tarpeisiin.

ITIL® tulkinta palvelujen suunnittelun ja miten nämä palvelut sopivat muuhun ITIL® kirjaston. Paras käytäntö periaatteet suunnittelemalla palvelu, joka tukee muita elementtejä ITIL® puitteet ja täyttää liiketoiminnan tarpeisiin. Prosesseja, jotka on mukana uusia palvelumuotoilun kuten SLA: n, tapahtuma laukaisee ja haasteita ja riskejä, jotka on ratkaistava ennen käyttöönottoa. Käyttämällä tekniikka auttamaan IT-palveluiden suunnitteluun ja toteuttamiseen. Roolit, vastuut ja tarvittavan henkilöstön kunnolla hallita palvelun toimitus prosessi. Toteuttaminen uuden palvelun toimitus prosessi ja miten arvioida suorituskykyä ja ROI. Kuka on se tarkoitettu? ... [-]
Yhdistynyt kuningaskunta UK Online räme
Avoin ilmoittautuminen
Englanti
Part-time
12 kuukautta
Online
Lue lisää suomeksi
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Erilaisten toimialojen ammattilaiset, kuten liiketoiminta, teknologia, hallinto, prosessit, markkinointi, innovaatio, suunnittelu ja arkkitehtuuri sekä palvelualan suunni ... [+]

Miksi?

Välittää käytännönläheisesti kaikki suunnittelun perusajatukset, henkiset mallit ja työkalut, joita sovelletaan palveluiden rakentamiseen. Junan ammattilaiset, jotka valmistelevat ja pystyvät suunnittelemaan tulevaisuuden palveluja, tarkastelevat uusia liiketoimintamalleja, tarjoavat nestemäisiä ja myönteisiä kokemuksia palveluista, etsimällä käyttäjien havaitsemaa erilaista ja lisäarvoa.

Kenelle?

Erilaisten toimialojen ammattilaiset, kuten liiketoiminta, teknologia, hallinto, prosessit, markkinointi, innovaatio, suunnittelu ja arkkitehtuuri sekä palvelualan suunnittelusta kiinnostuneet yrittäjät. Kurssin päätteeksi opiskelijat voivat toimia konsultoinnissa, innovaatiotoiminnassa yrityksissä tai jopa yritysten perustamisessa.... [-]

Brasilia Rio de Janeiro
Request Info
Portugalin kieli,Portuguese (Brazil)
Full-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi