Partner Search (M & A), Aasiassa
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kuala Lumpur, Malesia
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 päivää
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jan 2025
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Partner Search (M & A), Aasiassa
Kurssikatsaus
Tässä kaksipäiväisessä seminaarissa työskennellään yksi maailman n tärkein strateginen ajattelijoita oppia tekemään ammattitaitoinen ja tehokas kumppanin etsintä (M & A) Aasiassa. Kurssilla keskitytään jäsennellyn lähestymistavan kouluttaa sinua eri vaiheet tunnistamasta mahdollisia kohteita, jotka sopivat yrityksesi 's salkun ammattimaisesti valita keskeiset tavoitteet (pitkän lista / shortl-ist) Aasian mahdollisia M & ' s. Siinä hahmotellaan todistettu kohdeyhtiössä tunnistamisen prosesseja, valintaperusteet ja asianmukainen ja onnistunut viestintä lähestymistapoja Aasian avulla seminaarin osallistujien onnistuneesti kumppani hakuprosessien Aasiassa.
 
 
Miksi sinä saat osallistua?
Yritysjärjestelyt toiminta Aasiassa on ajaa enemmän kuin koskaan viime vuosina. Lisäksi M & 's ovat tärkeä osa monien yritysten "strategioita maksimoimaan arvoa ja kestävää kilpailuetua. Silti monet yritysostot epäonnistuvat. Kaksipäiväinen seminaari kouluttaa sinut uusimpia suuntauksia etsiä kumppaneita Aasiassa varustamalla sinulle oikeat työkalut tunnistaa oikean M & kohteena avulla yrityksesi säästää kustannuksia ja arvokasta aikaa hakuprosessia ja auttaa yritystäsi pysymään kilpailijat Aasiassa.
 
 
Haluatko
 
- Tehosta yrityksesi kautta hankkia kiinnostavien paikallisten tai alueellinen toimija Aasiassa?
- Määritä optimaalinen M & portfolio läpi tiukan markkina-analyysi?
- Tunnista oikea kohdeyrityksissä Aasiassa että sovi M & portfolio?
- Paranna M-yritysten valmiuksia kehittämällä ammatillinen ja kokonaisvaltainen prosessi hankkimisesta ja siirtämällä resursseja ja kyvykkyyksiä?
- Valitse sopivin kohdeyritysten (short-lista) alkaen lukuisia mahdollisia kohdeyritysten (pitkä-lista), Aasiassa soveltamalla käytännön ja todistetusti valinta parametrit?
- Opettele arvioimaan top-listattujen kohdeyritysten tarkemmin ja oikea tapa lähestyä heitä?