Kehittyneet pankkitoiminnot
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Tämä kurssi selittää pankkipalvelun tarjoamisen erinomaisuuden tekijät.Se tarkastelee pankkitoimintaa asiakkaan näkökulmasta.
Tämä kurssi osoittaa, kuinka tärkeää on ymmärtää sisäisen kulttuurin vaikutus laatuun.Se osoittaa, miksi ja miten prosessit, prosessisuunnittelu ja strategia tulisi jatkuvasti linjata.
Tämä kurssi osoittaa myös, kuinka innovaatio on avaintekijä pankkitoiminnassa.Se selittää, miksi pankkien on sopeuduttava uuteen rahoitusmaailmaan.
Kurssi päättyy yhteenvetoon tärkeimmistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi.Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Pankkitoiminnan erinomaisuutta
- Mitä on toiminnallinen erinomaisuus pankkitoiminnassa?
- Toiminnan erinomaisuuden periaatteet
- Toiminnan huippuosaamisen mallit
- Toteutuksen suunnittelu
Pankkitoiminnot – Asiakaskokemus
- Asiakkaiden valitusten lähteet
- Parannusohjelman luominen
- Paremman asiakaskokemuksen luomisen edut
- Parannuksen ylläpitäminen ketteryyden avulla
Pankkitoiminta – kulttuuri ja toimintatapa
- Kulttuurimuutoksen haaste
- Käyttäytyminen ja voimaantuminen
- Johtamisen kurinalaisuuden tarve
- Integroitu lähestymistapa kestävään muutokseen
Palvelun laatumallit pankkitoiminnassa
- Palvelun laadun kriittiset osatekijät
- Palvelun laatumallit ja työkalut
- Keskeiset suorituskykyindikaattorit
Pankkitoiminnot – prosessien hallinto
- Parannusmahdollisuudet
- Työkaluja jatkuvaan parantamiseen
- Kustannus välttämätön
- Prosessin suorituskyvyn indikaattorit
Pankkitoiminta – innovaation rooli
- Innovaatioiden keskeiset käsitteet
- Viimeaikaiset innovaatiot pankkialalla
- Tuoteinnovaatiot
- Ketterä suunnitteluajattelu
Verkkopankkitoiminta
- Trendit, jotka muuttavat pankkialaa
- "Ei-perinteisten" pankkien kasvu
- Vihreä rahoitus
- Fintech
Ketterä pankkitoiminta
- Ketterät toimintamallit
- Ketterä työskentely pankissa
- Ketterä muunnos
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Pankkihenkilöstö, joka haluaa/tarvitsee laajentaa/syventää tietojaan pankkitoimintaan vaikuttavista tekijöistä.
- Ne, jotka haluavat saada kattavan käsityksen pankkitoiminnasta.
- Esimiehet, jotka haluavat/tarvitsevat laajentaa/syventää tietojaan pankkitoimintaan vaikuttavista tekijöistä.
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi saat:
- Ymmärrä, kuinka erinomaista palvelua ylittää asiakkaiden odotukset.
- Ymmärrä, miksi asiakaskokemus ylittää asiakaspalvelun.
- Ymmärrä, miksi kulttuuri määrittää organisaation sitoutumisen palveluntarjonnan tasoon ja johdonmukaisuuteen.
- Opi kuinka strategiaa toteutetaan tehokkaiden ja tehokkaiden prosessien avulla.
- Tutki, miksi innovaatiot ovat niin arvokkaita pankeille.
- Ymmärrä uuden pankkimaailman avaintekijät.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.