Hallintaa hallinta jatko tutkintotodistusta markkinointistrategian

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Mastery of Management Graduate Diploma markkinointistrategiaa

Ohjelma, joka tarjoaa käytännön, STRATEGINEN, JOHDON lähestymistapa markkinointiin, tasapainottamiseksi ORGANISAATIO tavoitteet ja keinot VASTAAN tarpeita ja mahdollisuuksia markkinoilla.

Tämä ohjelma tarkastellaan markkinointikonseptit strategisesta näkökulmasta, ja tarjoaa puitteet markkinointi ja hallinto ajattelua; se katsoo miten toteuttaa strateginen markkina-suunnittelua ja kehittämistä ydinstrategiaan; määritellä ja segmentin markkinoista, rakentaa suhteita kautta asiakastyytyväisyys, laatu, arvo ja palvelu; ja saavuttaa kasvua. Markkinointi on keskeinen liiketoiminnan rooli - se auttaa tunnistamaan asiakkaan tarpeet ja haluaa ja määrittää, mikä kohdemarkkinat yritys voi palvella ja miten tehdä niin; markkinointi sitten opastaa suunnitteluun sopivia tuotteita, palveluja ja ohjelmia palvelemaan näillä markkinoilla. Ohjelma kattaa nämä keskeiset käsitteet ja kuinka soveltaa nykyaikaisen strategisen markkinoinnin, mukaan lukien tuotteen ja palvelun yritykset, kuluttaja- ja yritysmarkkinoilla, voittoa ja voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden, kotimaisten ja kansainvälisten yritysten sekä pienten ja suurten yritysten.

YHTEENVETO keskeistä aihetta

  • Strategisen markkinoinnin suunnittelu, strateginen tarkastus
  • Operaation ja tehtävän strategisiin tavoitteisiin
  • Kehitetään kasvustrategiat
  • Marketing osana strateginen suunnittelu, markkinointi rooli, markkinoinnin prosessi
  • Markkinointistrategia ja strategioita kilpailuedun
  • Kehittäminen Markkinointimix
  • Markkinointisuunnitelma, SWOT-analyysi, tavoitteiden ja muiden seikkojen
  • Strateginen markkinointi: ohjelmat, budjetit, valvonta, organisaatio
  • Markkinoiden segmentointi ja kohdentaminen, inhimillisten tarpeiden tyydyttämistä
  • Tasot Markkinasegmentoinnin: kuluttajamarkkinoiden, yritysmarkkinoilla, kansainvälisillä markkinoilla
  • Kehittäminen markkinasegmenteillä, markkinat kohdentaminen, arvioimalla markkinoiden segmenttien strategia
  • Tuotteen asemointi, erottavat markkinat
  • Valitsemalla ja toteuttamiseen paikkasidonnainen strategian
  • Valinta ja luoda oikean kilpailuetujen
  • Kommunikointi ja toimittamalla valitun aseman
  • Rakennus asiakassuhteet
  • Asiakastyytyväisyys, laatu, arvo, palvelu
  • Arvoketjuja ja kokonaislaadun hallintaan
  • Asiakasuskollisuutta ja asiakkuuden hallinta
  • Tunnistaminen yhtiön kilpailijat, niiden tavoitteet, ja tunnistaa niiden strategiat
  • Arvioidessaan kilpailijoiden vahvuudet, heikkoudet ja reaktio kuviot
  • Designing kilpailuvakoilusta järjestelmä
  • Kilpailustrategioita: markkinajohtajana markkinoiden haastaja, markkinoiden seuraaja, markkinoiden kapealla
  • Tasapainottaminen asiakkaan kilpailija suuntaviivat
  • Innovaatiot ja uusien tuotteiden kehittämiseen, epäonnistumisten syitä ja uusien tuotteiden menestys
  • Uusi-tuotekehitys: ideointia, idea seulonta, konseptikehitys
  • Testausta, tuotekehitystä, koemarkkinointi ja kaupallistaminen
  • Tuotteen elinkaaren strategioita
  • Uusi-tuote hinnoittelustrategioita: markkinoiden kuorimalla hinnoittelu, markkina-levinneisyys hinnoittelu
  • Tuote-mix hinnoittelustrategioiden, tuotelinjan hinnoittelu, myynninedistämiseen hinnoittelu, arvo hinnoittelu
  • Vankeudessa hinnoitteluun, sivutuote hinnoittelu, tuote-nippu hinnoittelu, psykologinen hinnoittelu
  • Hinta-säätö strategioita, alennus ja avustus hinnoittelu, segmentoitu hinnoittelu
  • Maantieteellinen ja kansainvälinen hinnoittelu, hintojen muutokset
  • Strateginen markkinointi hoitosuunnitelmaa
  • Strategia ja markkinoinnin strategiaa; suunnitelmat ja ohjelmat, strategian kehittäminen
  • Markkinointimalleilla: BCG matriisi, Ansoff Growth Matrix
  • Kasvustrategiaan levinneisyys, markkinoiden kehitys, monipuolistaminen, integraatio, vakaus
  • Markkinointi ja kilpailustrategia, yleinen strategia; hyökkäys ja puolustus strategioita

Mitä kuuluu

Your CIC sisältää:

  • Ilmoittautumisesi / rekisteröinnin Cambridge International College, ja oman laadukkaita, ammattimaisesti tuotetun ja kuvitettu kattava Core Study Julkaisu ja täydentävää Study Julkaisu.
  • Tutkimus & opastusta neuvoja miten tutkimus saavuttaa menestystä ja saada parhaat tulokset.
  • Yksityiskohtainen, ammattimaisesti kirjoitettu Tutkimukset Guide, joka sisältää asiantuntija-apua, ohjausta ja vinkkejä siitä, miten valmistautua, lähestymistapa ja vastata Tutkimukset, jotta saavutetaan parhaat tulokset.
  • Test kysymykset / "Past Papers / kysymykset".
  • Päättökoetta istui Valvontapalkkio / Valvonta omalla alueella - täydelliset tiedot, ohjausta ja selvitys siitä, miten tutkiminen järjestetään ja miten Valvontapalkkio johdetaan annetaan kun rekisteröidyt. Huomaa, CIC järjestää Tutkinnot yli sadassa maassa maailmanlaajuisesti tuhansien jäsenten vuosittain; se on joustava, yksinkertainen prosessi ja järjestetään, kun olet valmis kirjoittaa tutkiminen.
  • Arvostettu Cambridge International College Mastery of Management Graduate Diploma kun ohitat Loppukoe.
  • Henkilökohtaisia ​​sivu CIC: n jäsenpalvelut verkkosivuilla pääsy tuloksiin, lähettämisen yksityiskohtia, neuvonta ja ohjaus, ja lisää: www.cambridgeinternationalcollege.co.uk
  • Säännöllinen tietoa ja uutisia lukien: uutiskirjeet tiedot erikoistarjouksia ja uusia ohjelmia ja paljon muuta; ja kilpailu lomakkeet; sähköpostitse ja postitse.

Kaiken tarvittavan oman Study ja koulutus menestys sisältyy CIC Fee.

Lisäksi:

  • Edelleen tutkimus ja koulutus neuvonta ja apu on saatavilla ennen, aikana ja jälkeen CIC Study ja koulutus; Jäsenet voivat pyytää CIC: n kokeneita Consultants neuvoja lisätutkimuksia ja ohjelmat parantaa uranäkymiä ja etenemistä.
  • CIC: n kokenut ja avulias henkilökunta voi auttaa lukuisia erityisiä pyyntöjä, kuten viite / suositus kirjaimet ja selostukset, ja enemmän, postitse ja sähköpostitse.

liittyviä kursseja

  • Global Marketing Management Diploma 12 kuukautta (joustava)
  • Markkinointi hallinto Executive Business Administration (EBA) 3 vuotta (joustava)
  • International Business & Trade Diploma 12 kuukautta (joustava)
  • International Business & Administration (EBA) Executive Business Administration (EBA) 3 vuotta (joustava)
  • Marketing Administration (BMA) Baccalaureate 2 vuosi (joustava)

TUTKIMUS & URAKEHITYS

Tämä ohjelma on korkean tason markkinointi-ohjelma, jonka tarkoituksena on välittää strategista tietoa, analyyttisiä taitoja ja ymmärrystä tarvitaan niille, tai toivoen nousta, korkean tason tehtävissä markkinointiosastoille, ja yritysten, strateginen ja johtotehtävissä yleisesti.

Tämä jatko / MBA / MA-tason ohjelma on vahvistus kyky menestyksellisesti toteuttaa lisätutkimuksia ja jatko tasolla, liiketoiminnan, markkinoinnin, johtamisen ja niihin liittyvistä tutkimuksista.

KESTO & ARVIOINNIT

Standardi Study on yksi vuosi (12 kuukautta), mutta todellinen aika loppuun Mastery of Management Graduate Diploma on joustava.

TULOS

Ammatillinen, jatko-tason pätevyys, sopii korkean tason vastuu talouden, liiketoiminnan, suunnittelu ja siihen liittyvät ura-alueilla.

Maksuvaihtoehdot:

Englannin punta:

  • Tilatuen £ 250

Yhdysvaltain dollari:

  • Tilatuen $ 500

euroa:

  • Yhden maksu € 375
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Cambridge International College is a highly respected, experienced, efficient and professional institution in the field of study, training and education. The focus of the College, and our number one ... Lue lisää

Cambridge International College is a highly respected, experienced, efficient and professional institution in the field of study, training and education. The focus of the College, and our number one priority, is very simple; it is: “To provide professional, affordable, high-quality courses which provide our Members with knowledge, understanding, ability and competence, and which will enable our Members to gain good employment and achieve career success.” Näytä vähemmän