Graduate Certificate in Public Relations - Yritysviestintä
Fanshawe College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 4 931 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 2 697,64 dollaria / lukukausi: Kanadan opiskelijoiden kokonaismaksu. 8 338,65 dollaria / lukukausi: kokonaismaksu kansainvälisille opiskelijoille per lukukausi. Vuoden 2020/21 todelliset kustannukset ovat edelleen määrittämisessä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Valmistaudu jännittävään PR-uraan
Viestinnän ammattilaisilla on kriittinen rooli instituutioiden, yritysten ja yritysten suullisessa, visuaalisessa ja digitaalisessa äänessä. Fanshawen suhdetoiminta - Yritysviestintäohjelma kouluttaa korkeasti koulutettuja strategisia viestijöitä, jotka valmistuvat valmistamaan maahan juoksemista.
Voit hioa kirjoittamis- ja esittelytaitojasi, oppia uusimpia julkaisu- ja web-suunnittelutekniikoita ja tulla taitavasti käsittelemään yleisiä suhteita, viestintää ja etiikkaa koskevia kysymyksiä, joita järjestöt kohtaavat päivittäin. Koko ohjelman ajan teet liikekontaktit ammattiyhdistysten kautta ja täydennät kursseja yhteisöpainotteisesti. Voit myös saada arvokasta kokemusta kenttäsijoittamisesta toisella aikavälillä.
Valmistuttuaansi olet valmis laittamaan erikoistaidot työskentelemään käytännöllisesti katsoen millä tahansa teollisuudenalalla, uran tarjoamalla esimerkiksi yksityisen tai julkisen sektorin yritysviestinnän, suhdetoiminnan, erityistapahtumien tai yrityskoulutuksen aloilla, ja paljon enemmän.
Muita tietoja
- Vaativat edistyneet kirjoitustaidot.
- Kokemus Internetin käytöstä tiedonkeruussa ja tutkimuksessa.
- Hakijoilla on oltava kyky työskennellä itsenäisesti itseohjautuvassa oppimisympäristössä.
- Suhdetoimintaohjelman - Corporate Communications -ohjelman - toisella tasolla on pakollinen kentällä harjoittelu.
Oppimistulokset
- Koordinoi suhdetoiminnan suunnittelua ja osallistuu siihen, mukaan lukien selkeiden, mitattavissa olevien viestintätavoitteiden ja projekti- tai taktisten budjettien kehittäminen ja strategioiden, taktiikkojen, työkalujen ja resurssien valinta, jotta voidaan hallita erilaisia sidosryhmäsuhteita ja kysymyksiä ja saavuttaa organisaation tavoitteet .
- Koordinoi, tukee ja mukauttaa strategioiden ja taktiikoiden toteuttamista sekä budjettien ja resurssien hallintaa viestintätavoitteiden saavuttamiseksi ja toimintaohjeiden ja vaatimusten täyttämiseksi.
- Kirjoita ja muokkaa selkeää, tarkkaa, kohdennettua kopiota, joka on kohdistettu organisaation tavoitteisiin, sopiva valitulle kanavalle (kanaville) * ja asetetulle määräajalle.
- Tuottaa tehokkaita, saatavissa olevia ja oikea-aikaisesti tulostettuja, digitaalisia ja multimediaviestejä itsenäisesti ja yhteistyössä erityisten sidosryhmien * suhteiden ja / tai kysymysten hallitsemiseksi ja organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi.
- Käytä tutkimustuloksia ja analyyttisiä taitoja opastamaan viestinnän tavoitteiden ja suhdetoiminnan kehittämistä, arvioimaan niiden vaikutuksia ja tukemaan organisaation tavoitteita ja sidosryhmien * suhteita.
- Ota sidosryhmät * mukaan sovittamalla kieli, ääni ja esitystapa suhdetoiminnan tarkoitukseen, tilanteeseen, yleisöön ja kanavaan (kanaviin) *.
- Noudata ja tue muita työskentelemään asiaankuuluvien ammattiyhdistysten ja toimialojen eettisten sääntöjen, PR-ammatillisten standardien ja käytäntöjen sekä lakisääteisten velvoitteiden, protokollien ja politiikkojen mukaisesti.
- Tarkkaile nousevia sosiaalisia ja taloudellisia suuntauksia sekä paikallisia, kansallisia ja globaaleja kysymyksiä ohjaamaan suhdetoimintastrategioiden ja -taktiikkojen suunnittelua ja toteuttamista sekä tukemaan organisaation tehokkuutta, sidosryhmien * suhteita ja jatkuvaa henkilökohtaista ammatillista kehitystä.
- Arvioi nykyisen ja nousevan tekniikan valinta ja vaikutukset suhdetoiminnan laatuun ja toteuttamiseen sekä organisaation tehokkuuteen.
- Valitse strategioita ja työkaluja sidosryhmä * -suhteiden rakentamiseksi ja hallitsemiseksi tukemaan suhdetoimintaa, organisaation tavoitteita ja urakehitystä.
Kurssit
Taso 1
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- COMP-6041: n suunnitteluperiaatteet digitaalisessa mediassa 1
- COMP-6048 digitaalinen markkinointi ja verkkosivujen suunnittelu
- CORP-6006: n trendit ja tekniikat PR: ssä
- CORP-6009 ammattitaitoinen esitystaito
- PBRL-6014 Ammattikäytäntö ja etiikka
- PBRL-6016 Strateginen suhdetoiminta
- COMM-6038 Visuaalinen viestintä ja suunnittelu
Taso 1 Lisävaatimukset
Suorita seuraava pakollinen kurssi (vähimmäisaste C):
- PBRL-6003 kirjoittaminen PR-suhteille
Taso 2
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- COMP-6043: n suunnitteluperiaatteet digitaalisessa mediassa 2
- PBRL-6017 Integroitu markkinointi ja viestintä
- PBRL-6013 -spesifikaatiot PR: ssä
- PBRL-6018 Mediasuhteet ja kriisiviestinnät
- FLDP-6010 -kentän sijoittelu
Taso 2 Lisävaatimukset
Suorita seuraava pakollinen kurssi (vähimmäisaste C):
- PBRL-6019 kirjoittaminen suhdetoiminnalle 2
Ohjelman kotipaikka
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 12 opintopistettä tästä ohjelmasta Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta. Smartworks Coworking / Unsplash
Pääsyvaatimukset
- Kahden tai kolmen vuoden korkeakoulututkinto tai tutkinto
(Huomaa: vähintään 'C +' keskimääräinen tai kumulatiivinen 2,5 GPA)
tai
- Ammatillinen tausta ja kokemus, jonka kollegio arvioi vastaavan edellä mainittua
ja
- Lisäarvioinnin onnistunut suorittaminen (Huomaa: Yhden yllä mainitun lisäksi vaaditaan vähintään 60% arvosana)
Englannin kielivaatimukset
Hakijoiden, joiden kieli ei ole englanti, on osoitettava englannin kielen taito jollakin seuraavista tavoista:
- Luokka 12 College Stream tai University Stream English -luotto Ontario-lukiosta tai vastaavasta, riippuen ohjelman pääsyvaatimuksista
- Englannin vieraana kielenä suorittaman testin (TOEFL) testi vähintään 88 pisteellä Internet-pohjaisessa testissä (iBT), testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kansainvälinen englanninkielinen testausjärjestelmä (IELTS) Akateeminen testi, jonka kokonaistulos on 6,5 ilman pisteitä alle 6,0 missä tahansa neljässä bändissä, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kanadan akateemisen englannin kielen (CAEL) testi, jonka kokonaistulos on 70 ja jossa ei ole alle 60 pistettä missä tahansa neljässä bändissä, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Pearson Test of English Academic (PTE), jonka pistemäärä on vähintään 59 ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Cambridgen englanninkielinen testi (FCE / CAE / CPE), jonka kokonaistulos on Cambridgen englanninkielisessä mittakaavassa 176 ilman kielitaitoa alle 169, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Englanninkielinen arviointi (ELE) Fanshawe College , jonka pistemäärä on vähintään 75% kaikissa testin osissa ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 -opiskelijat: vähintään 80% ESL4 / GAP5-tasossa 9 tai 75% ESL4 / GAP5-tasolla 10
Hakijan valintaperusteet
Jos tukikelpoisten hakijoiden määrä ylittää ohjelman käytettävissä olevat tilat, hakijavalintaperusteet ovat:
- Suositellaan Ontarion pysyville asukkaille.
- Hakemuksen vastaanottaminen 1. helmikuuta mennessä (Tämän päivämäärän jälkeen Fanshawe College harkitsee hakijoita saapumisjärjestyksessä, kunnes ohjelma on täynnä).
- Pääsy pääsyvaatimuksiin.
Uramahdollisuudet
Tutkinnon suorittaneet ovat hyvin valmistautuneet jännittävään viestintä- ja suhdetoimintaympäristöön. Tutkinnon suorittavat terveydenhuollon, rahoituksen, koulutuksen, taiteen ja viihteen, urheilun, valmistuksen, hallituksen ja voittoa tavoittelemattomat. Viestinnän ammattilaisina työskentelevät heidän roolinsa voivat olla kirjoittaminen, tutkimus, mediasuhteet, sosiaalinen media, hallituksen suhteet, kriisiviestintä, tapahtumien suunnittelu, varainhankinta, yhteisösuhteet, strateginen viestinnän suunnittelu ja markkinointi.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kursseja
Taso 1
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- COMP-6041 ---- Digitaalisen median suunnitteluperiaatteet 1
- COMP-6048 ---- Digitaalinen markkinointi ja web-suunnittelu
- CORP-6006 ---- Trendit ja teknologiat PR:ssä
- CORP-6009 ---- Ammatilliset esiintymistaidot
- PBRL-6014 ---- Ammatillinen käytäntö ja etiikka
- PBRL-6016 ---- Strategiset suhdetoiminta
- COMM-6038 ---- Visuaalinen viestintä ja suunnittelu
Tason 1 lisävaatimus
Suorita seuraava pakollinen kurssi (vähintään arvosana C):
- PBRL-6003 ---- PR-kirjoittaminen
Taso 2
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- COMP-6043 ---- Digitaalisen median suunnitteluperiaatteet 2
- PBRL-6017 ---- Integroitu markkinointi ja viestintä
- PBRL-6013 ---- PR:n erikoisalat
- PBRL-6018 ---- Mediasuhteet ja kriisiviestintä
- FLDP-6010 ---- Kenttien sijoittelu
Tason 2 lisävaatimus
Suorita seuraava pakollinen kurssi (vähintään arvosana C):
- PBRL-6019 ---- PR-kirjoittaminen 2
Ohjelman residenssi
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 12 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta.
Ohjelman tulos
Valmistunut on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Kirjoita selkeää, kohdennettua viestintämateriaalia.
- Käytä tietoa suhdetoiminnasta ja organisaatioteorioista sekä PR-käytännöistä, strategioista ja historiasta PR-suunnitelmien kehittämiseen ja toteuttamiseen.
- Suorita kaikki työt ammattietiikan PR-koodien, standardien ja käytäntöjen mukaisesti; ja asiaa koskeva lainsäädäntö.
- Suorita ja koordinoi tutkimusta viestintästrategioiden kehittämiseksi sisäisen ja ulkoisen yleisön tietotarpeiden täyttämiseksi.
- Kehitä selkeät ja mitattavissa olevat viestintätavoitteet ja tunnista tekniikat näiden tavoitteiden saavuttamisen arvioimiseksi.
- Sopeudu, työskentele niiden sisällä ja vaikuta organisaation käytäntöihin ja menettelyihin.
- Kehitä, toimita ja koordinoi erilaisia esityksiä.
- Kehitä projekti tai taktinen budjetti.
- Käytä suhdetoimintaan liittyviä tietokonelaitteistoja ja -ohjelmistoja.
- Koordinoi ja tuota visuaalisesti tehokasta painettua, graafista ja sähköistä viestintää.
- Kehitetään jatkuvia strategioita ja suunnitelmia henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen parantamiseksi ja PR-ammatin kehityksen edistämiseksi.
Uramahdollisuudet
Fanshawen PR - Corporate Communications -ohjelmasta valmistuneet menestyvät työskentelevät terveydenhuollon, rahoituksen, koulutuksen, taiteen ja viihteen, urheilun, valmistuksen, yrityshallinnon ja voittoa tavoittelemattomien alojen parissa. Viestinnän ammattilaisina heidän roolejaan voivat olla kirjoittaminen, tutkimus, mediasuhteet, sosiaalisen median hallinta, hallitussuhteet, kriisiviestintä, tapahtumasuunnittelu, varainhankinta, yhteisösuhteet, strategisen viestinnän suunnittelu ja markkinointi.
Tässä on joitain esimerkkejä Fanshawen PR-yritysviestintäohjelmasta valmistuneiden uramahdollisuuksista:
Viestinnän asiantuntija
Niillä on keskeinen rooli sekä sisäisten että ulkoisten viestintäaloitteiden suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä yrityksen käytäntöjen ja menettelyjen kehittämisessä.
Tiedottaja/PR-vastaava
Suorita erilaisia viestintätaktiikoita luodaksesi ja suunnitellaksesi ennakoivaa ja strategista viestintää.
Tapahtuma- ja viestintäkoordinaattori
Koordinoi yritystapahtumia organisaation sisäisten ja ulkoisten aloitteiden ideoinnista ja suunnittelusta toteutukseen.
Opiskelijoiden suosittelut
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.