Diploma in Business - Markkinointi (Co-op)
Fanshawe College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 7 832 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 2 202,21 dollaria / lukukausi: Kanadan opiskelijoiden kokonaismaksu. 8 167,94 dollaria / lukukausi: kokonaismaksu kansainvälisille opiskelijoille per lukukausi. Vuoden 2020/21 todelliset kustannukset ovat edelleen määrittämisessä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Fanshawe Business - Marketing -ohjelma auttaa sinua luomaan vahvan perustan pääsemään monille markkinointiuran reiteille. Markkinoinnin perusteista alkaen kattaa sekä asiakasanalyysin, segmentoinnin että kohdentamisen teorian ja käytännön soveltamisen; integroitu markkinointiviestintä; hinnoittelu- ja jakelustrategiat; sekä tuotteiden ja palveluiden kehittäminen ja hallinta. Saatavana perinteisessä luokkamuodossa syyskuun, tammikuun, helmikuun ja toukokuun pääsyyn.
Yhteistoiminnallinen koulutus on prosessi, jossa yhdistyvät opinnot palkkaan ja siihen liittyvään työkokemukseen. Fanshawe auttaa sinua löytämään oikean liiketoiminnan, joka sopii unelmaasi. Sinulla on pääsy konsultteihin, jotka järjestävät luokkia, neuvoo ja neuvovat sinua siirryttäessä luokkahuoneesta todelliseen liikemaailmaan.
Fanshawessa on vaihtoehtoja siirtää Business Administration - Markkinoinnin kehittyneelle tutkinnolle tai Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)-tutkinnolle. Lisätietoja on tässä Digital Marketing Pathways -oppaassa.
Voit myös suorittaa täydennyskoulutusohjelman monissa muissa keskiasteen jälkeisissä oppilaitoksissa tai täydentää tutkintotodistusta Fanshawe College -koulutuksessa tarjolla olevalla tutkinnon suorittaneella todistuksella. Oletko kiinnostunut matkustamaan ulkomaille? Voit myös tehdä sen. Liiketoiminnassa liikkuvuus on usein menestyksen avain.
Tämä ohjelma on akkreditoitu yhteistyökoulutuksen ja työn integroidun oppimisen (Canada) avulla. Tämä akkreditointi on Kanadan yhteistyökoulutusohjelmien huipputaso ja tunnustaa Fanshawen sitoutumisen huippuosaamiseen.
Muita tietoja
- Business-Marketing (Co-op) -ohjelmalla on yhteinen ensimmäinen taso kaikkien Lawrence Kinlinin kauppakorkeakoulun yritystutkinto-ohjelmien kanssa, mikä mahdollistaa ohjelmien siirron ilman luottotappiota tason 1 jälkeen.
- Valmistuneet kaksi vuotta Business-Marketing (Co-op) Ontario College Diploma-ohjelma voi hakea ohjelman siirtoa Business Administration - markkinointi Ontario College Advanced Diploma-ohjelma tai Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) tutkinto-ohjelma. "Ohjelmansiirron hakemuslomakkeet" on saatavilla rekisterinpitäjältä, huone E1012.
- Kaikkia ohjelmatasoja tarjotaan syksyllä ja talvella, jotta opiskelijat voivat jatkaa etenemistä henkilökohtaisten tai yhteistyöopetuksen tarpeiden täyttämiseksi. Tasot 1, 2 ja 3 ajavat kesäkaudella.
- Tammikuussa ohjelman ensimmäisen tason tason opiskelijoiden odotetaan etenevän ohjelman tasolle 2 kesällä. Helmikuussa tai toukokuussa ohjelman ensimmäiseen tasoon tulevat opiskelijat siirtyvät ohjelman tasolle 2 syyskuussa.
- Valmistuneet voivat saada pääsyn seuraaviin Graduate Certificate -ohjelmiin Lawrence Kinlinin kauppakorkeakoulussa: Maatalouden liiketoiminnan johtaminen, henkilöstöhallinto, kansainvälisen liiketoiminnan johtaminen, logistiikka ja toimitusketjun hallinta, markkinoinnin johtaminen, toiminnanhallinta, ammatilliset rahoituspalvelut tai Projektinhallinta. Jatko-opinto-ohjelmat tarjoavat erikoistuneen ammatillisen opetussuunnitelman kahdessa neljässä kuukaudessa.
- Tämä ohjelma on oikeutettu ottamaan huomioon korkeakoulun ja kollegion välisen luottojen siirron Ontario Provincial ONCAT -sopimuksen mukaisesti.
Yhteistoiminnallinen koulutus
Jotta oppilaat voivat osallistua oppilaisiin, heidän on ylläpidettävä 2,5 GPA: ta ja oltava akateemisesti täydellisiä yhteistoimintakauden alussa.
Tämä on kaksivuotinen yhteistyöohjelma. Opiskelijat, jotka täyttävät sekä akateemisen että co-op-ohjelman vaatimukset, ovat oikeutettuja suorittamaan Co-op-vahvistetun tutkinnon. Lisätietoja yhteistoiminnallisesta koulutuksesta on osoitteessa www.fanshawec.ca/co-op.
Hakijoita, jotka hakevat ei-Co-op-hyväksyttyä tutkintotodistusta, tulee soveltaa Business-Marketing-ohjelmaan, ohjelmakoodiin BMK1.
Oppimistulokset
Tutkija on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Osallistu integroidun markkinointiviestintästrategian * kehittämiseen * markkinoimiseksi * tuotteille *, konsepteille, tavaroille tai palveluille yksilöityjen kohdemarkkinoiden perusteella.
- Osallistu hinnoittelustrategioiden kehittämiseen, joissa otetaan huomioon havaittu arvo, kilpailupaineet, yrityksen tavoitteet ja kustannusanalyysi *.
- Osallistu tuotteiden, konseptien, tavaroiden ja palveluiden tehokkaan ja vaikuttavan jakelun strategioiden kehittämiseen.
- Määritä strategiat uusien ja muokattujen tuotteiden *, konseptien, tavaroiden ja palveluiden kehittämiseksi vastaamaan muuttuviin markkinoiden tarpeisiin.
- Analysoi markkinoinnin * tuloksia käyttämällä budjetoituun myyntiin, kustannuksiin, voittoihin ja muihin soveltuviin kriteereihin liittyviä kriteerejä.
- Osallistu markkinointi * -suunnitelman kehittämiseen, joka sisältää markkinoinnin * tavoitteet, markkinointimallin *, markkinointistrategiat *, budjettinäkökohdat ja arviointiperusteet.
- Kehitä strategioita tehokkaiden työsuhteiden luomiseksi asiakkaiden, asiakkaiden *, kuluttajien *, työtovereiden, esimiesten ja muiden kanssa.
- Kommunikoi markkinointitiedot * vakuuttavasti ja tarkasti suullisessa, kirjallisessa ja graafisessa * muodossa.
- Analysoi markkinoinnin * tuotteiden *, konseptien, tavaroiden tai palveluiden kannattavuutta kansainvälisillä markkinoilla tai markkinoilla.
- Osallistu markkinatutkimuksen * tarjoamiseen markkinointi * -päätösten tekemiseen tarvittavan tiedon tarjoamiseksi.
- Kehitä henkilökohtaisen ammatillisen kehityksen strategioita ja suunnitelmia johtajuuden, johtamistaitojen ja markkinoinnin * osaamisen parantamiseksi.
- Osallistu liiketoimintasuunnitelman kehittämiseen.
- Sovelletaan liiketieteen ja yrityksen sosiaalisen vastuun periaatteita.
- Käytä ammattimaisia myyntitekniikoita myynnin tekemiseen.
- Sopeutua ja soveltaa erilaisia ja muuttuvia tekniikoita, järjestelmiä ja tietokonesovelluksia, joita käytetään markkinointiympäristöissä *.
Kurssit
Taso 1
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- ACCT-1100 kirjanpitoperiaatteet 1
- WRIT-1032 Syy- ja kirjoitusliiketoiminta 1
- MKTG-1012 Markkinoinnin periaatteet 1
- MATH-1052 Liikematematiikka
- BUSI-1060 -strategiat menestykseen
- BUSI-1005 Johdanto liiketoimintaprosesseihin
- COOP-1020 -opetusyhteistyön koulutusalan valmistelu
Taso 2
Yleinen koulutus - Ota 3 op yleisopetuksen valinnainen kurssi
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MKTG-1028 Jälkimarkkinatutkimus
- MKTG-1054 Mainonnan ja brändäyksen periaatteet
- MKTG-1094 markkinointiesitykset
- COMP-3077 Excel for Business Adv
- ECON-1005 Economics 2
Taso 3
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
Ryhmä 1
- COMM-3020 Ammatillinen viestintä
- MKTG-3033 Mainonta: Kehittyvä ja perinteinen
- MKTG-3007 Myynnin perusteet
- MKTG-1055 Markkinointitiedot
- COMP-1413 Adobe Suite for Business
Ryhmä 2
- Ota MGMT-1209 tai INNV-1001 tai ECON-1002
Opiskelijat ilmoittautuvat johonkin seuraavista kursseista:
- MGMT-1209 tai INNV-1001
- MGMT-1209 Yritysten sosiaalinen vastuu ja etiikka
- INNV-1001 -innovaatiosovellukset
- ECON-1002 Economics 1
Taso 4
Yleinen koulutus - Ota 3 op yleisopetuksen valinnainen kurssi
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MKTG-1095 Digitaalinen markkinointi
- MKTG-3032 Strateginen markkinointi ja markkinointisuunnitelma
- MATH-1080 markkinointitilastot
- MGMT-3041 Organisaatiokäyttäytyminen
- MKTG-1093 Urheilu, viihde ja tapahtumamarkkinointi
- MGMT-3058 vähittäiskaupan hallinta ja verkkokauppa
Yleinen koulutus - valinnaiset
- Ota 6 yleissivistävää opintopistettä - yleensä tavallisesti tasoilla 2 ja 4
Ohjelman kotipaikka
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 19 opintopistettä tästä ohjelmasta Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta. PhotoMIX-yritys / Pixabay
Pääsyvaatimukset
- OSSD kursseilla College (C), University (U), University / College (M) tai Open (O) stream:
- Kaikki luokan 12 englanti (C) tai (U)
- Matematiikka * yksi seuraavista :
- Kaikki luokan 12 matematiikka (C) tai (U)
- Mikä tahansa luokan 11 matematiikka (C), (U) tai (M)
(Huomaa: Jokaisen luokan 11 matematiikan kurssin vaaditaan vähintään 60 lopullinen arvio)
tai
- Akateeminen ja uran sisäänkirjautumistodistus (ACE)
tai
- Ontarion lukion vastaavuustodistus (GED) ja :
- Matematiikka * yksi seuraavista :
- Kaikki luokan 12 matematiikka (C) tai (U)
- Mikä tahansa luokan 11 matematiikka (C), (U) tai (M)
(Huomaa: Jokaisen luokan 11 matematiikan kurssin vaaditaan vähintään 60 lopullinen arvio)
tai
- Aikuinen hakija, jolla on edellä mainitut vaaditut kurssit ja palkkaluokka
Huomautus:
* Hakijat, joilta puuttuu vaadittu matematiikka, voivat silti saada kelpoisuuden pääsyyn suorittamalla asianmukainen aiempi päivitys.
Englannin kielivaatimukset
Hakijoiden, joiden kieli ei ole englanti, on osoitettava englannin kielen taito jollakin seuraavista tavoista:
- Luokka 12 College Stream tai University Stream English -luotto Ontario-lukiosta tai vastaavasta, riippuen ohjelman pääsyvaatimuksista
- Englannin vieraan kielen (TOEFL) testi, jonka pistemäärä on vähintään 79 Internet-pohjaisen testin (iBT) suhteen, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kansainvälinen englannin kielen testijärjestelmä (IELTS) Akateeminen testi, jonka kokonaispistemäärä on 6,0. Pistemäärä ei ole pienempi kuin 5,5 yhdessäkään neljästä ryhmästä, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kanadan akateemisen englannin kielen (CAEL) testi, jonka kokonaistulos on 60, ilman pisteitä, jotka ovat pienempiä kuin 50 missä tahansa neljässä bändissä, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Pearson Test of English Academic (PTE), jonka pistemäärä on vähintään 53 ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Cambridgen englanninkielinen testi (FCE / CAE / CPE), jonka kokonaistulos Cambridgen englanninkielisessä mittakaavassa on 169 ja jolla ei ole kielitaitoa alle 162, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Englanninkielinen arviointi (ELE) Fanshawe College , jonka pistemäärä on vähintään 70% kaikissa testin osissa ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 -opiskelijat: vähintään 80% ESL4 / GAP5-tasossa 8, 75% ESL4 / GAP5-tasolla 9 tai 70% ESL4 / GAP5-tasolla 10
Suositeltava akateeminen valmistelu
- Kaikki luokan 11 tai palkkaluokan 12 (C), (M) tai (O)
- Luokka 12 Liiketoiminta- ja teknologiaviestintä (O)
- Akateeminen ja uran sisäänkirjautumistodistus (ACE): Liiketoiminnan matematiikan kurssi ja tietotekniikan osaaminen
- Hakijoiden, jotka eivät täytä Business - Marketing (Co-op) -ohjelman ilmoitettuja pääsyvaatimuksia, tulee hakea yhden vuoden Business Fundamentals Ontario College -sertifikaatti-ohjelmaan, ohjelmakoodi BFS2. Business Fundamentals -ohjelmaa suositellaan opiskelijoille, jotka vaativat tai haluavat akateemista täydennystä etenkin matematiikan ja englannin kielellä ennen liiketoimintotodistuksen suorittamista. Opiskelijat, jotka ovat onnistuneesti suorittaneet Business Fundamentals -ohjelman, voivat saada pääsyn minkä tahansa kaksivuotisen yritystutkinnon suorittavan ohjelman tasolle 2 Fanshawe College .
Suositeltava henkilökohtainen valmistelu
- Vahvat ihmissuhdetaidot
- Kyky työskennellä itsenäisesti ja joukkueen ympäristössä
- Vahvat analyyttiset taidot
Advanced Standing
Hakijat voivat hakea kehittynyttä asemaa aiemman akateemisen saavutuksen perusteella toisessa laitoksessa ja / tai aiemman oppimisen arvioinnin ja tunnustamisen (PLAR) perusteella. Edistyneen aseman perusteella hakija saa suoran pääsyn toiseen tai korkeampaan tasoon.
Hakijan valintaperusteet
Jos tukikelpoisten hakijoiden määrä ylittää ohjelman käytettävissä olevat tilat, hakijavalintaperusteet ovat:
- Suositellaan Ontarion pysyville asukkaille.
- Hakemuksen vastaanottaminen 1. helmikuuta mennessä (Tämän päivämäärän jälkeen Fanshawe College harkitsee hakijoita saapumisjärjestyksessä, kunnes ohjelma on täynnä).
- Pääsy pääsyvaatimuksiin.
Uramahdollisuudet
Business - Marketing (Co-op) -ohjelman valmistuneet ovat valmiita markkinointiuralle kaikilla aloilla (esim. Valmistus, vähittäiskauppa, terveydenhuolto, koulutus, voittoa tavoittelematon, hallitus) ja useilla aloilla (esim. Myynti, vähittäiskaupan hallinta, mainonta, tuotemerkkien hallinta, urheilu- ja tapahtumamarkkinointi, markkinatutkimus, asiakassuhteiden hallinta). Valmistuneet soveltuvat moniin lähtötason tehtäviin, mukaan lukien markkinointijohtaja, markkinointiavustaja, myyntiassistentti, myyntiedustaja, kauppias, mainoskoordinaattori, mediaostaja, tiliedustaja ja markkinatutkija.
Galleria
Ohjelman tulos
Valmistunut on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Osallistu sellaisen markkinointisuunnitelman kehittämiseen, joka vastaa yrityksen tai organisaation tarpeita tai tavoitteita;
- osallistua integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman kehittämiseen tuotteelle, konseptille, tavaralle ja/tai palvelulle tunnistetun markkinatarpeen tai -tavoitteen perusteella;
- Osallistua markkinoiden tarpeisiin vastaavien uusien ja/tai muutettujen markkinointikonseptien, tuotteiden, tavaroiden ja/tai palvelujen kehittämiseen;
- osallistua sellaisten strategioiden kehittämiseen, joilla tuotteen, tavaran ja/tai palvelun sijoittaminen/jakelu on tehokasta ja vaikuttavaa, jotta voidaan vastata muuttuviin markkinoihin;
- Osallistua tuotteen, tavaran ja/tai palvelun hinnoitteluun liittyvien strategioiden kehittämiseen;
- Analysoida konseptin, tuotteen, tavaran ja/tai palvelun elinkelpoisuutta paikallisilla, kansallisilla tai globaaleilla markkinoilla;
- Osallistu markkinatutkimuksen tekemiseen tarjotaksesi markkinointipäätösten tekemiseen tarvittavat tiedot;
- Markkinointitietojen välittäminen vakuuttavasti ja tarkasti suullisessa, kirjallisessa, graafisessa ja interaktiivisessa mediamuodossa;
- Suunnittele, valmistele ja pidä myyntiesitys tai myyntipuhe asiakkaan tarpeiden mukaan;
- Kehitä strategioita asiakkaiden, asiakkaiden, kuluttajien, työtovereiden, esimiesten ja muiden kanssa työsuhteiden ylläpitämiseksi ja kasvattamiseksi;
- Kehitetään oppimis- ja kehitysstrategioita alan ammatillisen kasvun edistämiseksi;
- soveltaa yrittäjyysstrategioita uusien uramahdollisuuksien tunnistamiseksi ja niihin vastaamiseksi, joihin voi sisältyä sopimus- ja itsenäisen ammatinharjoittamisen aloitteita;
- Toimi organisaation politiikkojen ja käytäntöjen puitteissa, kun harjoitat organisaation liiketoimintaa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Yhteistyömahdollisuudet
Business-Marketing-ohjelma tarjoaa osuustoiminnallisen koulutuskomponentin, joka tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden saada arvokasta ensikäden kokemusta valitsemallaan alalla. Tässä on joitain osuuskuntatöitä, jotka ovat käynnistäneet joidenkin Business - Marketing (Co-op) -opiskelijoiden uran ennen kuin he ovat edes valmistuneet!
Video Game Business Development Associate - kehittää uusia suhteita ja liikeyhteyksiä, kirjoittaa myyntiehdotuksia ja projektikatsauksia ja edustaa yritystä alan tapahtumissa ympäri maailmaa.
Markkinointi ja mainonta - rakenna yrityksen online-läsnäoloa ja toteuta mainoskampanjoita liiketoiminnan laajentamiseksi.
Alueen myyntiedustaja - myy ja toimita suuri määrä tuotteita tiettyjen asiakassopimusten mukaisesti ja täytä kuukausittaiset myyntikiintiöt.
Kursseja
Taso 1
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- ACCT-1100 ---- Kirjanpidon periaatteet 1
- WRIT-1032 ---- Syy ja kirjoitusliiketoiminta 1
- MKTG-1012 ---- Markkinoinnin periaatteet 1
- MATH-1052 ---- Liiketoiminnan matematiikka
- BUSI-1060 ---- Menestysstrategiat
- BUSI-1005 ---- Johdatus liiketoimintaprosesseihin
- COOP-1020 ---- Osuuskuntakoulutus Työllisyyden valmistelu
Taso 2
Yleissivistävä koulutus - Suorita 3 opintopisteen yleissivistävän koulutuksen valinnainen kurssi.
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MKTG-1028 ---- toissijainen markkinatutkimus
- MKTG-1054 ---- mainonnan ja brändäyksen periaatteet
- MKTG-1094 ---- markkinointiesitykset
- COMP-3077 ---- Excel for Business -mainos
- ECON-1002 ---- Taloustiede 1
Taso 3
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
Ryhmä 1
- COMM-3020 ---- Ammattimainen viestintä
- MKTG-3033 ---- mainonta: kehittyvä ja perinteinen
- MKTG-3007 ---- Myynnin perusteet
- MKTG-1055 ---- markkinointimittarit
- COMP-1413 ---- Adobe Suite for Business
Ryhmä 2
Opiskelijat ilmoittautuvat jollekin seuraavista kursseista:
MGMT-1209 tai INNV-1001 tai ECON-1005
- MGMT-1209 ---- Yritysten sosiaalinen vastuu ja etiikka
- INNV-1001 ---- innovaatiosovellukset
- ECON-1005 ---- Taloustiede 2
Taso 4
Yleissivistävä koulutus - Suorita 3 opintopisteen yleissivistävän koulutuksen valinnainen kurssi.
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MKTG-1095 ---- digitaalinen markkinointi
- MKTG-3042 ---- strateginen markkinointi- ja markkinointisuunnitelma
- MATH-1080 ---- Markkinoinnin tilastot
- MGMT-3041 ---- organisaatiokäyttäytyminen
- MKTG-1056 ---- Urheilu-, viihde- ja tapahtumamarkkinointi
- MGMT-3058 ---- Vähittäiskaupan hallinta ja verkkokauppa
Yleissivistävä koulutus - valinnaiset aineet
Suorita 6 yleissivistävää opintopistettä - yleensä tasoilla 2 ja 4
Ohjelman residenssi
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 19 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta
Uramahdollisuudet
Fanshawen Business-Marketing-ohjelmasta valmistuneet voivat jatkaa uraa myynnissä, vähittäiskaupan johtamisessa, mainonnassa, brändinhallinnassa, urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa, asiakassuhteiden hallinnassa tai markkinatutkimuksessa. Valmistuneilla on tiedot ja taidot aloittaa erilaisissa lähtötason tehtävissä, mukaan lukien markkinointipäällikkö, markkinointiassistentti, myyntiassistentti, myyntiedustaja, kauppias, mainoskoordinaattori, median ostaja, tiliedustaja ja markkinatutkija.
Tässä on joitain esimerkkejä Fanshawen liiketoiminta-markkinointiohjelmasta valmistuneiden uramahdollisuuksista:
Sosiaalisen median avustaja
Tue pyrkimyksiä lisätä kasvua ja brändin yhteenkuuluvuutta sitouttamalla kohdeyleisöjä ja markkinoita sosiaalisen median viestien ja tapahtumien kautta.
Sisällön asiantuntija
Valmistele mukaansatempaavaa tekstiä ja kuvia ohjelmien, markkinointitoimien ja varainhankinnan edistämiseksi.
Sosiaalisen muutoksen asiantuntija
Ole muutoksen agentti tarjoamalla näyttöön perustuvia sosiaalisen markkinoinnin kampanjoita, jotka edistävät tupakan käytön vähentämistä, LGBTQ+ -oikeuksia sekä alkuperäiskansojen ja vähemmistöjen kokemuksia.
Opiskelijoiden suosittelut
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.