Diploma Game Artissa
LaSalle College Vancouver
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Vancouver, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
The Theory Behind Gaming
Opiskelijat Game Art and Design -tutkinto-ohjelmassa rakentavat rock-solid-taitoja suunnittelussa, tasonsuunnittelussa, pelikirjoituksissa, kirjallisessa viestinnässä sekä 2D- ja 3D-taiteissa. Opiskelija oppii kirjoittamaan ammattimaisia suunnitteluasiakirjoja, suunnittelupelejä, pelijärjestelmiä, pelimekaniikkaa ja tasoympäristöjä sekä soveltamaan tietoa omien vuorovaikutteisten kokemustensa luomiseen. Opiskelijalla on myös mahdollisuus kehittää ammattilaatuista tuotantoa näyttelyyn salkkuhankkeessa.
kurssin tavoitteet
Valmistuneet osoittavat:
- opittujen konseptien soveltaminen säätiön tason suunnittelukursseista: Pelin suunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien valmistus, pelijärjestelmien suunnittelu, tason suunnittelu, käyttöliittymäsuunnittelu, liiketoimintavaatimusten suunnittelu sekä skripti ja taide.
- Sovellettu tekninen tietämys skripteistä, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista nykyisten standardien mukaisesti.
- pelisuunnittelun, järjestelmäsuunnittelun, tason suunnittelun, käyttöliittymäsuunnittelun, käyttäjäkokemusten suunnittelun, alustaspesifisen suunnittelun ja pelattavan pelisuunnittelun periaatteiden käytännön ymmärtäminen ja soveltaminen.
- ammattimaisuus laadukkaiden pelisuunnitteluprojektien käsitteellistämisen, suunnittelun, toteuttamisen ja toimittamisen kautta, mikä johtaa kohti kivenhankintaprojektia ja itsepalvelupakettia nykyisten standardien mukaisesti.
- tietämys pelin tuotantoputkiston johtamis- ja kehityspoliittisista näkökohdista ja osoitus suunnittelusta, budjetoinnista, spesifikaatioista, rajoituksista, laajuudesta, tiimityöstä, ongelmanratkaisusta ja aikarajoista, jotka liittyvät markkinoiden valmiiksi peliin.
- kykyä työskennellä tiimipohjaisten pelien kehittämishankkeiden parissa.
Yleiskatsaus
Tämä ohjelma koostuu 105 opintopisteestä 7 ehtona, 1540 tuntia.
Kurssiluettelo
Termi 1
- Digitaalinen kuvantaminen
- Pelien historia
- Johdatus pelisuunnitteluun
- Johdatus skripteihin
- Minipelejä ja prototyyppejä
Termi 2
- Vapaa pelin suunnittelu
- Pelisuunnittelu
- Johdatus tason suunnitteluun
- Scripting
- UI | UX-suunnittelu
Termi 3
- Perus 3D-käsitteet
- Portfolio I
- Kehittynyt komentosarja
- Taso suunnittelu
- Game Design for Business
Termi 4
- Pre-production ja Project Management
- Pelin suunnittelu foorumeille
- Pelitutkimus ja kriittinen analyysi
- Advanced Game Design
- valinnainen
Termi 5
- Tuotantoryhmä I
- Vanhempi projekti
- Kriittinen pelisuunnittelu
- valinnainen
Termi 6
- Tuotantoryhmä II
- Capstone-projekti
- Valinnainen x 2
Termi 7
- Jälkituotanto
- Final Capstone -hanke
- Portfolio II
- valinnainen
työllisyys
Tutkinnon suorittaneilla on koulutusta ja taitoja, joita tarvitaan suunnittelupaikkojen etsimiseen videopeliteollisuudessa, kuten pelisuunnittelija, pelisuunnittelija, järjestelmäsuunnittelija, tason suunnittelija, lähetysskripteri, vapaa-prototyyppinen suunnittelija, vapaa-free-tuotannon suunnittelija, vapaa live-ops-suunnittelija, avustajatuottaja ja testaaja.
Uramahdollisuudet
Valmistuneet saavat koulutuksen, joka on välttämätöntä etsiä videopeliteollisuuden suunnittelupaikkoja sellaisissa kysyntävaihtoehdoissa kuin pelisuunnittelija, pelin suunnittelija, järjestelmäsuunnittelija, tasonsuunnittelija, lähetysskripteri, ilmainen pelattava prototyyppisuunnittelija, vapaa-to-play tuotannon suunnittelija, vapaa-live-ops-suunnittelija, avustajatuottaja ja testaaja.
valtakirjojen
tutkintotodistus
Tämä ohjelma on hyväksytty kehittyneen koulutuksen ministeriön, Pätevyysministeriön yksityisen koulutuksen laitosyksikön (PTIB) rekisterinpitäjältä
Yksityiskohdat
- Valmistelee opiskelijoita työskentelemään pelaamisessa, elokuvissa, TV: ssä ja muualla
- Ohjelmassa on 105 opintopistettä seitsemän ehtoa
- Alan asiantuntijoiden harjoittelu
- Rakenna portfolio esitykseen
- Innovatiivinen opetus nykyaikaisessa ympäristössä
- Valmistuneet opiskelijat saavat tutkinnon
Valmistuneet oppivat
- Sovelletaan säätiön tason suunnittelukurssien käsitteitä: pelisuunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien suunnittelu ja kaikki pelisuunnittelun näkökohdat.
- Tekninen tuntemus skripteista, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista alan nykyisten standardien mukaisesti.
- Ammattimaisuus laadukkaiden pelisuunnitteluprojektien suunnittelussa, suunnittelussa, toteuttamisessa ja toimittamisessa, jotka johtavat kivenhankintaprojektiin ja itsepalvelupakettiin.
- Kyky työskennellä tiimipohjaisten pelikehitysprojektien parissa ja määräajat, jotka kulkevat valmiiksi markkinatilanteessa.
Tässä tutkinto-ohjelmassa opiskelijat saavat tietoa pelien tuotannon johtamis- ja kehitysnäkökohdista ja osoittavat suunnittelusta, budjetoinnista, määrittelyistä, rajoituksista, laajuudesta, tiimityöstä ja ongelmanratkaisusta.
Kuka tulisi hakea?
Opiskelijat suoraan lukiosta tai kypsät opiskelijat, jotka ovat valmiita vaihtamaan uraa tai rakentamaan niitä.
- Yksityiskohtaiset mainokset, joilla on halu ottaa mielikuvituksensa suurelle näytölle
- Kiinnostunut suunnittelusta, piirustuksesta, teknologiasta
- Haluaa oppia uusia ohjelmointia ja suunnittelua koskevia taitoja
- Tietokoneen taju ja erilaiset ohjelmat
- Ne, jotka arvostavat luovien pyrkimysten yhdistämistä käytännön sovelluksiin jännittävään uraan
Ihanteelliset opiskelijat
Kuka tulisi hakea?
Opiskelijat suoraan lukiosta tai kypsät opiskelijat, jotka ovat valmiita vaihtamaan uraa tai rakentamaan niitä.
- Yksityiskohtaiset mainokset, joilla on halu ottaa mielikuvituksensa suurelle näytölle
- Kiinnostunut suunnittelusta, piirustuksesta, teknologiasta
- Haluaa oppia uusia ohjelmointia ja suunnittelua koskevia taitoja
- Tietokoneen taju ja erilaiset ohjelmat
- Ne, jotka arvostavat luovien pyrkimysten yhdistämistä käytännön sovelluksiin jännittävään uraan
Opetussuunnitelma
Yleiskatsaus
Tämä ohjelma koostuu 105 opintopisteestä 7 ehtona, 1540 tuntia.
Kurssiluettelo
Termi 1
- Digitaalinen kuvantaminen
- Pelien historia
- Johdatus pelisuunnitteluun
- Johdatus skripteihin
- Minipelit ja prototyyppien luominen
Termi 2
- Vapaa pelin suunnittelu
- Pelisuunnittelu
- Johdatus tason suunnitteluun
- Scripting
- UI | UX-suunnittelu
Termi 3
- Perus 3D-käsitteet
- Portfolio I
- Kehittynyt komentosarja
- Taso suunnittelu
- Game Design for Business
Termi 4
- Pre-production ja Project Management
- Pelin suunnittelu foorumeille
- Pelitutkimus ja kriittinen analyysi
- Advanced Game Design
- valinnainen
Termi 5
- Tuotantoryhmä I
- Vanhempi projekti
- Kriittinen pelisuunnittelu
- valinnainen
Termi 6
- Tuotantoryhmä II
- Capstone-projekti
- Valinnainen x 2
Termi 7
- Jälkituotanto
- Final Capstone -hanke
- Portfolio II
- valinnainen
valtakirjojen
tutkintotodistus
Tämän ohjelman on hyväksynyt korkeakoulutuksen, taitojen ja koulutuksen ministeriön yksityisten koulutuslaitosten sivuliikkeen (PTIB) rekisterinpitäjä.
Yksityiskohdat
- Valmistaa opiskelijoita työskentelemään peleissä, elokuvissa, televisiossa ja muualla
- Ohjelma koostuu 105 opintopisteestä seitsemällä ehdolla
- Alan asiantuntijoiden harjoittelu
- Rakenna portfolio esitykseen
- Innovatiivinen opetus nykyaikaisessa ympäristössä
- Valmistuneet opiskelijat saavat tutkinnon
Valmistuneet oppivat
- Soveltaa konsepteja perustason suunnittelukursseilta: pelisuunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien laatiminen ja kaikki pelisuunnittelun näkökohdat.
- Tekninen tuntemus skripteista, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista alan nykyisten standardien mukaisesti.
- Ammattimaisuus laadukkaiden pelisuunnitteluprojektien suunnittelussa, suunnittelussa, toteuttamisessa ja toimittamisessa, jotka johtavat kivenhankintaprojektiin ja itsepalvelupakettiin.
- Kyky työskennellä tiimipohjaisten pelikehitysprojektien parissa ja määräajat, jotka kulkevat valmiiksi markkinatilanteessa.
Tässä tutkinto-ohjelmassa opiskelijat saavat tietoa pelien tuotannon johtamis- ja kehitysnäkökohdista ja osoittavat suunnittelusta, budjetoinnista, määrittelyistä, rajoituksista, laajuudesta, tiimityöstä ja ongelmanratkaisusta.
Ohjelman tulos
kurssin tavoitteet
Valmistuneet osoittavat:
- perustason tason suunnittelukursseilta opittujen käsitteiden soveltaminen: pelisuunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien kehittäminen, pelijärjestelmien suunnittelu, tasosuunnittelu, käyttöliittymän suunnittelu, liiketoiminnan vaatimusten suunnittelu sekä käsikirjoitus ja taide.
- Sovellettu tekninen tietämys skripteistä, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista nykyisten standardien mukaisesti.
- pelisuunnittelun, järjestelmäsuunnittelun, tason suunnittelun, käyttöliittymäsuunnittelun, käyttäjäkokemusten suunnittelun, alustaspesifisen suunnittelun ja pelattavan pelisuunnittelun periaatteiden käytännön ymmärtäminen ja soveltaminen.
- ammattitaitoa laatimalla, suunnittelemalla, toteuttamalla ja toimittamalla laadukkaita pelisuunnitteluprojekteja, jotka johtavat huippukiviprojektiin ja itsensä edistämispakettiin alan nykyisten standardien mukaisesti.
- tietämys pelituotantoputken johtamis- ja kehitysnäkökohdista ja osoita tietämystä suunnittelusta, budjetoinnista, spesifikaatioista, rajoituksista, laajuudesta, tiimityöstä, ongelmanratkaisusta ja markkinavalmiiden pelien tekemisen määräajoista.
- kykyä työskennellä tiimipohjaisten pelien kehittämishankkeiden parissa.
Uramahdollisuudet
työllisyys
Tutkinnon suorittaneilla on koulutusta ja taitoja, joita tarvitaan suunnittelupaikkojen etsimiseen videopeliteollisuudessa, kuten pelisuunnittelija, pelisuunnittelija, järjestelmäsuunnittelija, tason suunnittelija, lähetysskripteri, vapaa-prototyyppinen suunnittelija, vapaa-free-tuotannon suunnittelija, vapaa live-ops-suunnittelija, avustajatuottaja ja testaaja.
Uramahdollisuudet
Valmistuneet saavat tarvittavan koulutuksen, jotta he voivat hakea suunnittelutehtäviä videopeliteollisuudessa sellaisissa vaativissa tehtävissä kuin pelisuunnittelija, pelisuunnittelija, järjestelmäsuunnittelija, tasosuunnittelija, tehtävän käsikirjoittaja, free-to-prototyyppisuunnittelija, free-to-play tuotesuunnittelija, vapaasti pelattava live-ops-suunnittelija, apulaistuottaja ja testaaja.