Kurssi SMC: ssä - Service Management Compact

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Ammattitaitoisella palvelulla asiakastyytyväisyyteen ja toiminnan tehokkuuteen.

Vastuun ottajat tarvitsevat johtamistaitoja heille uskottujen tehtävien toteuttamiseksi ammattimaisesti ja menestyksekkäästi. Lisäksi voidaan rakentaa osaamista, esimerkiksi palvelusalkun kehittäminen ja markkinointi, sisäinen ja ulkoinen asiakas, tulojen ja kustannusten hallinta, huippuosaamisen kehittäminen ja palvelunhallinta. Tämä rakentaa asiantuntemusta.

Joten jos haluat ajaa palveluliiketoimintaa, rakentaa uusia liiketoiminta-alueita, tiivistää asiakassuhteita ja johtaa tiimiä onnistuneesti, tarvitset erityisiä johtamistaitoja, jotka sisältävät käsitteellisen työskentelyn ja kasvun vipuvaikutuksen tuntemisen.

hyötyjä

Win-win-tilanne: Näin työntekijät ja yritykset hyötyvät SBM-kurssista.

Näin työntekijät hyötyvät:

Tämä viikon koulutuskurssi tukee sinua operatiivisessa palveluliiketoiminnassa, etenkin asiakastyytyväisyyden ja kustannustehokkuuden suhteen palveluliiketoiminnassa. Nykyaikaisen palvelukäytännön edellyttämät johtamistaidot ja toteutusvälineet välitetään systemaattisesti ja tiiviisti ja tehdään konkreettisiksi perustuen vastuualueesi konseptin kehittämiseen. Tällä tavoin toteutusta omaan käytännön työhösi valmistellaan intensiivisesti.

Osallistujien raportti:

"Service Management Compact -seminaari on antanut minulle paljon uusia oivalluksia ja ideoita työhöni."

”SMC katkaisee kaikki palvelun aiheet hyvin lyhyessä ajassa, mikä oli minulle tärkeätä tämän valinnalle. Erityisen mielenkiintoisia olivat palvelun suunnittelu ja palvelustrategia ... myös yrityksen numerot. Se mitä odotin täyttyi. ”

”Minulle lähestymistapa johtamisessa, rahoituksessa ja kontrolloinnissa oli mielenkiintoista, nykypäivän palvelupäällikkö yhdistää paljon toisiinsa. Se mitä odotin, oli täysin toteutunut. ”

Näin hyötyvät yritykset:

  • Työntekijöiden osaamisen vahvistaminen heidän erityistehtävissään ja roolissaan
  • Parempi tehokkuus päivittäisissä prosesseissa
  • Kilpailuetu sertifioitujen palveluhenkilöstön kautta
  • Palvelualueiden liikkeenjohto edistää kasvua ja voittoa
  • Palveluorganisaation optimoimiseksi käytetään menetelmiä ja menettelytapoja

Sisältö

Palvelu on sinun yrityksesi: Tämän kurssin sisällöllä hallitset sen mestarillisesti.

  • Strategisten ja käsitteellisten kykyjen vahvistaminen
  • Taloushallinnon päätöksentekovallan kehittäminen
  • Luovuuden ja halukkuuden kantaa vastuu uusista ratkaisuista edistäminen
  • Oman alueen palvelukonseptin kehittäminen 9P-rakenteen perusteella
  • Uusien palvelujen käyttöönotto olemassa olevissa organisaatioissa
  • Ohjauslaitteet tehokkaaseen palvelunhallintaan

Koet mielenkiintoisen ja intensiivisen kokemustenvaihdon muiden yritysten ja toimialojen kouluttajien ja kurssien osallistujien kanssa - usein verkosto kestää kauan kurssin jälkeen. Kouluttajien intensiivinen tekninen tuki mahdollistaa myös yksittäisten kysymysten käsittelyn. Suoritettuaan loppukokeen ja suorittamalla vastaavan palvelukonseptin vastuualueellesi saat sertifikaatin ISS ServiceAcademylta.

Metodologia

Frontaalitunnit olivat eilen! Tapaustutkimukset, projektityöt ja Co ovat tänään!

  • Sekoitetun oppimisen konsepti (webinaarit ja luokkahuonekoulutus)
  • Keynote-puheet ja vuoropuhelukeskeiset luennot
  • Täysistuntokeskustelu ja aktiivinen kokemustenvaihto
  • Päivittäinen koulutussisällön siirtäminen omaan työharjoitteluun kautta
    • 9 ps: n siirtäminen omaan käytäntöön
    • palveluliiketoimintamallikankaan käsittely
    • oman palvelukonseptin systemaattinen kehittäminen
  • Yksilöllinen ja ryhmätyö
  • Tapaustutkimukset, roolipelit
  • Pyynnöstä henkilökohtainen neuvonta ja valmennus

Kuka on kurssi?

  • Työntekijät, jotka vastaavat operatiivisesta palveluliiketoiminnasta eri markkinoilla ja alueilla
  • Työntekijät, jotka johtavat ulkoistettuja palvelukumppaneita ja haluavat olla vastuussa asiakastyytyväisyydestä
  • Työntekijät, jotka haluavat luoda uusia innovaatioita palvelussa
  • Johtajat, joilla on kokemusta teknisen palvelun alalta
  • Entiset "Sertifioidun jakelijan palvelun" osallistujat
  • Osallistujat, jotka osallistuvat SMC: hen Certified Service Business Manager -johtamiskurssin ensimmäisenä moduulina

Kaiuttimet ja kouluttajat

ISS International Business School of Service Management puhujat ja valmentajat ovat aktiivisia johtajia, yrittäjiä ja konsultteja, joilla on monen vuoden palvelukokemus.

palvelumme

Henkilökohtainen takaisinmaksu, sijoitetun pääoman tuotto - voit odottaa sitä ja enemmän!

  • Kurssille osallistuminen ja verkostoituminen
  • Kurssiasiakirjat
  • Juomat ja lounas
  • Kirjallinen koe
  • Valvonta oman palvelukonseptin kehittämisessä
  • Seuraavat osallistujat ja mentorit / mestarit yrityksestä yli 4 viikkoa luokkahuonekoulutuksen jälkeen
  • Todistuksen valmistuminen

IHR-sijoitus

Harjoittelu, tentit, palkkiot: mitä sijoitat kurssille.

Aika osallistua viiden päivän läsnäoloaikaan sekä valmistelu- ja seurantatoimiin sekä henkilökohtaiseen työhön kurssin aikana.

Tämä sisältää erityisesti oman yrityksen myöhemmän palvelukonseptin kehittämisen. Tähän liittyvä palvelukonseptin kehittäminen turvaa myös lähettävän yrityksen jatkokoulutukseen tekemän investoinnin takaisinmaksun.

kurssi
5 päivän intensiivinen luokkahuonekoulutus 3 680,00 € plus ALV

sertifiointi
Loppukoe, valvonnan kehittämispalvelukonsepti 1 200,00 euroa plus alv

Huomaa: Oma oppimiskäyrä kannattaa! Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä erikseen ehdot osallistuessasi / varaamalla useita kursseja.

Yritysverkkopaketti

Business Networking -paketti on valinnainen ja sisältää osallistujan yksilöllisen tuen koko kurssin ajan. Iltatapahtumat kurssien osallistujien kanssa ja majoitus samassa hotellissa edistävät osallistujien verkottumista ja lisää heidän motivaatiota. Tämä paketti on kehitetty kokonaisvaltaista oppimista varten ja on osoittautunut arvokkaana lisäkurssille.
Hinta voi vaihdella tapahtuman ja hotellin valinnan vuoksi, ja siitä ilmoitetaan erikseen.

sertifiointi

Viimeisenä päivänä järjestetään kirjallinen tentti avoimilla ja monivalintakysymyksillä. Kaksi viikkoa luokkahuonekoulutuksen jälkeen alkaa oman käytännön palvelukonseptin kehittäminen. Tämä kestää neljä viikkoa, ja sitä tukee aktiivisesti ISS Business School ja lopulta arvioidaan. Loppukokeen suorittamisen ja oman palvelukonseptinsa onnistuneen kehittämisen jälkeen osallistujat saavat todistuksen ISS ServiceAcademysta.

Kurssin “Service Management Compact” todistuksella tutkinnon suorittaneet todistavat hankkaneensa tarvittavat tiedot ja taidot voidakseen optimoida ja kannattavasti sovittaa olemassa olevat resurssit asiakkaiden ja markkinoiden tarpeisiin ja referensseihin.

Kurssit on sertifioitu vuodesta 1992, vuodesta 2009 lähtien ISS ServiceAcademy. ISS ServiceAcademy -ryhmän neuvottelukunta varmistaa sertifikaattikurssien korkean laadun ja ajankohtaisuuden.

Viimeksi päivitetty Marraskuu 2019

Oppilaitoksesta

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Lue lisää

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Näytä vähemmän