Sertifikaatti vieraanvaraisuuden asiakaspalvelun huippuosaamisen ymmärtämisestä
Stoke on Trent College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online United Kingdom
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yksikkö 01 Palveluperiaatteet asiakaspalvelussa
Tässä yksikössä oppijat tarkastelevat erilaisia asiakastyyppejä ja heidän odotuksiaan. Niissä käsitellään myös kuinka kommunikoida tehokkaasti, miten käsitellä valituksia ja palautetta sekä käytäntöjä ja menettelyjä jatkuvan asiakaspalvelun tukemiseksi.
Yksikkö 02 Ymmärrä tehokas ryhmätyö hotelli- ja ravintola-alalla
Tämä yksikkö kattaa tehokkaan tiimityön ja sen, miten se voi tukea asiakaspalvelua vieraanvaraisuudessa. Oppijat tarkastelevat myös omaa henkilökohtaista kehitystään.
Yksikkö 03 Ymmärrä vieraanvaraisuuteen liittyvää lainsäädäntöä ja ohjausta
Tämä yksikkö kattaa vieraanvaraisuuden asiakaspalveluun liittyvän lainsäädännön ja ohjauksen, mukaan lukien elintarvikehygienia, ruoka-aineallergia ja suvaitsemattomuus, monimuotoisuus ja tasa-arvo, terveys ja turvallisuus, turvaaminen, tietosuoja.
Yksikkö 04 Ymmärrä henkilökohtaiset ammatilliset vaatimukset vieraanvaraisuusalalla
Tämä yksikkö kattaa ensivaikutelmat ja henkilökohtaisen esityksen tärkeyden, sekä käyttäytymisen vaikutuksen asiakkaisiin ja heidän mielikuvan vieraanvaraisuusorganisaatiosta.
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Asiakassuhteiden hallinta
- London, Yhdistynyt kuningaskunta