Lääketieteen korkeakoulun kurssit
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Al Bukayriyah, Saudi-Arabia
Kieli (kielet
Avestan
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Johdanto
Lääketieteen korkeakoulu on sitoutunut soveltamaan koulutusohjelmaa, joka on kehitetty tuottamaan päteviä lääkäreitä, jotka pystyvät ymmärtämään ja vastaamaan Saudi-Arabian yhteiskunnan tarpeisiin ja terveydenhuoltopalvelujen tarjoamiseen korkealla ammatillisella ja lääketieteellisellä tietämyksellä ja käyttäytymisellä, tuettuna heidän erityisillä käytännön taidoillaan. Lääketieteen korkeakoulu osallistuu alueen terveydenhuollon kehittämiseen keskittymällä ympäristöystävällisesti terveydenhuoltopalvelujen tarjoamiseen ja terveystutkimukseen.
Tavoitteenamme on:
Tuota päteviä lääkäreitä, joilla on nykyaikainen lääketieteellinen tieto ja korkeatasoiset ammatilliset ja käytännön taidot, jotka pystyvät vastaamaan yhteisön tarpeisiin ja toiveisiin.
Valmistaudu Qassimin terveydenhuoltolaitosten ja palvelualojen tulevaan laajentumiseen kehittämällä erikoistunut työvoima, joka auttaisi näiden laitosten toimintaa, hallintaa ja kestävyyttä ja edistäisi alueen terveydenhuoltopalveluihin liittyvää soveltavaa tutkimusta.
Auta valmistuneita jatkamaan jatko-opintojaan tarjoamalla jatko-opiskeluohjelmia ja erikoistuneita jatko-opintoja.
Levitetään terveystietoisuutta ja korostetaan yliopiston roolia yhteiskunnassa.
Neuvoa ja tarjota lääketieteellistä palvelua yhteisölle tiedekunnan jäsenten edustamilla aloilla.
Sulaiman Al-Rajhi -yliopisto on hyväksynyt ongelmapohjaisen oppimisen (PBL) peruskoulutuksen metodologiana tarjoamaan opiskelijoilleen maailmanlaajuista standardikoulutusta. PBL on opiskelijakeskeinen pedagogiikka, jossa opiskelijat oppivat aiheesta ongelmanratkaisukokemuksen kautta. Opiskelija oppii sekä ajattelustrategiat että verkkotunnustiedot. PBL: n tavoitteena on auttaa opiskelijoita kehittämään joustavia tietoja, tehokkaita ongelmanratkaisutaitoja, itseohjautuvaa oppimista, tehokkaita yhteistyötaitoja ja sisäistä motivaatiota. Ongelmapohjainen oppiminen on aktiivisen oppimisen tyyli. PBL seuraa konstruktivistista näkökulmaa oppimisessa, koska ohjaajan tehtävänä on ohjata ja haastaa oppimisprosessia sen sijaan, että se antaisi tiukasti tietoa. Tästä näkökulmasta oppimisprosessia ja ryhmän dynamiikkaa koskeva palaute ja pohdinta ovat olennaisia osa PBL: ää. Opiskelijoiden katsotaan olevan aktiivisia toimijoita, jotka harjoittavat sosiaalisen tiedon rakentamista. PBL auttaa luomaan tarkoituksen ja rakentamaan henkilökohtaisia tulkintoja aiheesta kokemusten ja vuorovaikutusten perusteella. PBL auttaa ohjaamaan opiskelijaa teoriasta käytäntöön matkan aikana ongelman ratkaisemisessa.