Edistynyt strateginen laadunhallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Osallistumalla tälle kurssille kehität ydinosaamistasi ja -taitosi laadunhallinnassa.
Kurssi auttaa sinua ymmärtämään tehokkaan laadunhallintaohjelman työkalut ja tekniikat.
Kurssi sisältää myös vierailut kurssin kannalta tärkeisiin organisaatioihin, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Laadun ymmärtäminen
- Hallinto ja laatu
- Laadun hinta
- Ihmiset, prosessit ja järjestelmät
- Total Quality Management -filosofia
Laadunhallinnan johtajuus
- Johtajuus on TQM:n perusta
- laatu Johdon roolit ja vastuut
- laadunhallinta vs laatujohtaminen
- Operatiivinen johtaminen vs strateginen johtaminen
TQM:n käyttöönoton kuuden tason malli
- Taso 1 – Sitoutumaton
- Taso 2 – Drifterit
- Taso 3 – Työkalun työntimet
- Taso 4 – parantajat
- Taso 5 – Palkitut
- Taso 6 – maailmanluokkaa
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Suunnittelu laatuun
- Suunnittelu, innovaatio ja parannus
- Suunnittelun valvonta ja hallinta
- Standardit ja tekniset tiedot
- Palvelualan laadukas suunnittelu
Laadunhallinta – HR-tekijä
- Ihmiset ja organisaatiorakenne
- Ryhmätyötä laadun puolesta
- Viestintä laatua varten
- Koulutus laatuun
Laadunhallinta toimitusketjussa
- Ostokäytäntö laadunhallinnassa
- Asiakas-toimittaja suhteet
- Sopimuksesta kumppanuuteen
- Innovaatioita toimitusketjussa
- Keskinäisen riippuvuuden ketju
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Laadunhallintatyökalut, -järjestelmät ja -tekniikat
- Perustyökalut ja tekniikat
- Vikatila, vaikutus ja kriittisyysanalyysi (FMECA)
- Tilastollinen prosessiohjaus (SPC)
- Huoltotehokkuuden parantaminen
Laatutarkastukset, palkinnot ja toteutus
- Laatuauditoinnit
- Malcolm Baldrige, Deming-palkinto ja European Quality Awards
- Laadunhallinnan toteuttaminen
- Muutoksen hallinta
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Toiminnanjohtajat
- Johtaa kunnossapitoa ja toiminnanohjausta
- Ylimmän johdon, johtajat, neuvonantajat ja toimihenkilöt, jotka haluavat kehittää perusteellisen laadunhallinnan tuntemuksen.
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi saat:
- Kehitä kokonaisvaltainen käsitys laadun roolista menestyneissä organisaatioissa.
- Ymmärrä johtajuuden merkitys maailmanluokan laatustandardien saavuttamisessa.
- Arvioi organisaatiosi eri laatutasoja.
- Arvosta ympäristöasioiden hallintaan tarvittavia taitoja.
- Ymmärrä tarvetta ottaa laatu huomioon suunnitteluvaiheessa.
- Ymmärrä, kuinka organisaatiosi ihmiset voivat saavuttaa tai rikkoa laatutavoitteitasi.
- Kehitä taitoja, joita tarvitaan kumppaniksi toimitusketjusi kanssa laadun saavuttamiseksi.
- Arvosta käytettävissäsi olevia laadukkaita työkaluja ja tekniikoita.
- Ymmärrä, kuinka voit saavuttaa laatutavoitteesi käyttämällä auditointeja ja laatupalkintoja.
- Tutki laatutelineiden soveltamisen monimutkaisuutta palveluntarjonnassa.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.