Asiakassuhteiden hallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 viikko
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Tämä CRM-koulutuskurssi on suunniteltu tarjoamaan sinulle kattavat taidot ja tiedot, jotta saat kaiken irti CRM-järjestelmästäsi.
Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Johdatus asiakassuhteiden hallintaan
- Mikä on CRM?
- Suhteiden hallinta
- Asiakkaan elinkaari – asiakashankinta
- Asiakkaan elinkaari – asiakkaiden säilyttäminen ja kehittäminen
Asiakassuhteiden hallinta – toteutus
- Määrittele CRM-strategia ja -filosofia
- Varmista ylimmän johdon sisäänosto
- Kehitä muutoksenhallintasuunnitelma
- Ota CRM käyttöön sujuvasti
- Tunne CRM:n kriittiset menestystekijäsi
Kohdeyleisö
Tämä CRM-koulutus sopii:
- Myynti- ja markkinointijohtajat
- Myynti- ja markkinointipäälliköt, johtajat, harjoittajat ja henkilökunta.
- Yli- ja keskitason johtajat, jotka ovat mukana CRM-ohjelmissa ja järjestelmien toteutuksissa.
- Henkilökunta, joka haluaa ymmärtää CRM-maiseman.
- Esimiehet, jotka haluavat viedä asiakaslähtöiset strategiat uudelle tasolle.
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi pystyt:
- Ymmärrä CRM:n rooli organisaatioissa.
- Kehitä valmiuksia CRM-järjestelmän toteuttamiseen.
- Arvosta erinomaisten asiakassuhteiden rakentamisen vaatimuksia.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.
Asiakaskokemus – suhteiden hallinta
- Mikä on suhde?
- Suhteen laatu
- Asiakastyytyväisyys, uskollisuus ja liiketoiminnan suorituskyky
- Tyytyväisyys-voitto-ketjun tutkiminen
- Suhteenhallinnan teoriat
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu